18 مجروح در تیراندازی نظامیان اسرائیلی در شرق غزه

18 مجروح در تیراندازی نظامیان اسرائیلی در شرق غزه
يکشنبه 1 مهر 1397 - 10:29

در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به شمال و مرکز غزه، که دیشب رخ داد،18 نفر مجروح شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین نظامیان اشغالگر به حمله به شرکت کنندگان در طرح "غافلگیری شبانه"، در شرق جبالیا 15 نفر مجروح شدند.

همچنین یک فروند پهپاد این رژیم با موشک محل اجتماع جوانان نزدیک دروازه "ابو صفیه" مقابل اردوگاه العوده شمال غزه را هدف قرار داد؛ خبری از آمار قربانیان این حمله در دست نیست.

در خانیونس نیز طرح غافلگیری شبانه با آتش زدن لاستیک ماشین و آتش بازی و نور افشانی لیزری به سمت مواضع نظامیان اشغالگر همراه بود.

نظامیان اسرائیلی با فشنگ جنگی به تجمع جوانان در شرق خزاعه حمله کرده و دو نفر را مجروح کردند که یکی از آنها یک عکاس مطبوعاتی است.

پیش از این نیز نظامیان اسرائیلی به تجمع جوانانی که نزدیک اردوگاه العوده در شرق اردوگاه البریج تظاهرات می کردند حمله کرده و یک نفر را مجروح کردند.

واحد "غافلگیری شبانه" در قالب فعالیت های تظاهرات بزرگ بازگشت، به آتش زدن لاستیک های کهنه، پخش آهنگ های انقلابی و صدای آژیر از بلندگو و شلیک لیزر به سمت نظامیان اسرائیلی نزدیک دیوار اقدام می کنند و هدف از این کار نگه داشتن نظامیان در حالت آماده باش دائم و فرسایش روحیه آنهاست.

تظاهرات بزرگ بازگشت از ابتدای شروع در 30 مارس، با استقبال گسترده مردم و ابداع شیوه ها و ترفندهای جدید در مقابله با اشغالگران در امتداد دیوار حائل در شرق و شمال غزه رو به رو شده است.

پربیننده ترین خبرها