ادامه ترورهای هدف دار در یمن

ادامه ترورهای هدف دار در یمن
يکشنبه 1 مهر 1397 - 23:09

برخی افراد ناشناس مدیر مدرسه ای در شهر المنصوره در مرکز عدن واقع در جنوب کشور را ترور کردند این در حالی است که یک مسئول امنیتی نیز در شهر تریم در استان حضرموت به دست عوامل ناشناس ترور شد.

العالم . باخبرنگاران

برخی منابع محلی تاکید کردند که عناصر مسلح سوار بر یک خودروی هایلوکس و با لباس نظامی به سمت رمزی محمد الزغیر مدیر مدرسه البنیان در شهر المنصوره تیراندازی کردند.

این منابع افزودند: عناصر مسلح پا به فرار گذاشتند در حالی که قربانی بیش از ده دقیقه بر روی زمین باقی ماند پیش از آنکه نیروهای امداد خود را به محل حادثه برسانند.

عملیات ترور کادر آموزشی وابسته به حزب الاصلاح دومین عملیات در نوع خود طی دو روز گذشته بوده است؛ عناصر مسلح ناشناس پیش از این علی محمد الدعوسی مدیر مدرسه التقنیه در محله مسکونی انماء در مقابل منزلش در شهر المنصوره را ترور کردند.

در همین راستا منابع امنیتی اظهار داشتند که عناصر مسلح ناشناس فرمانده ایست نظامی الغرف در شهر تریم در استان حضرموت را نیز ترور کردند.

با توجه به ناامنی گسترده در استانهای جنوبی یمن بر اثر حضور اشغالگران اماراتی و سعودی، عناصر مسلح ناشناس همواره دست به عملیات ترور علیه نیروهای امنیتی در استانهای جنوبی می زنند و تاکنون دست به چندین حمله علیه ایست های نظامی و برخی افسران زدند.

پربیننده ترین خبرها