جسد خاشقچی احتمالا در این مکان ها دفن شده است

جسد خاشقچی احتمالا در این مکان ها دفن شده است
جمعه 27 مهر 1397 - 11:41

دو مقام ترکیه اعلام کردند پلیس این کشور برای یافتن جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی در حال تفتیش  جنگلی در نزدیکی های استانبول و شهری نزدیک دریای مرمره است .

العالم عربستان سعودی

این روزنامه نگار از دو هفته پیش زمان  ورود به کنسولگری عربستان، ناپدید شد.

این دو مقام برجسته در گفت وگو با خبرگزاری رویترز اعلام داشتند: همه بازرسان مدارک زیادی از بازرسی کنسولگری و مقر اقامت کنسول یافته اند و هم اکنون در حال بررسی دی ان ا خاشقچی هستند.

این دو مسئول افزودند مقامات پس از پیدا کردن سرنخ هایی از مسیرها و مکان های توقف خودروهای کنسولگری عربستان در استانبول و مقر اقامت کنسول در دوم اکتبر روزی که وی برای آخرین بار دیده شد، دائره بازجویی ها را گسترش دادند.

این دو مسئول افزودند شاید قاتلان خاشقچی  جسد وی را در جنگل  بلگراد نزدیک شهر استانبول یا منطقه روستایی نزدیک به شهر یالوفا 90 کیلومتری جنوب استانبول انداخته باشند.

یکی از این دو مسئولان گفت : نتیجه تحقیقات  نشان می دهد شاید جسد وی در شهر یالوفا و جنگل بلگراد باشد پلیس این دو منطقه را  می گردد .

وی افزود شاید جسد وی را در یک خانه روستایی یا یک ویلا از بین ببرند.

بازرسان ترک برای بار دوم دیروز پنج شنبه  کنسولگری عربستان را تفتیش کردند.

ناپدید شدن خاشقچی و احتمال کشته شدن وی ، علیرغم اینکه عربستان سعودی، دست داشتن در حادثه ناپدید شدن مبهم خاشقچی را انکا رکرده ؛ اعتراض های محافل بین المللی را به دنبال داشته و به بحرانی شدن روابط عربستان و امریکا و چندین کشور اروپائی منجر شده است..

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها