تجمع مصری ها مقابل کنسولگری اسراییل در اسکندریه

تجمع مصری ها مقابل کنسولگری اسراییل در اسکندریه
چهارشنبه 31 فروردين 1390 - 15:28

اسکندريه (العالم)- اعضاي ائتلاف جوانان انقلاب در استان اسکندريه با تجمع مقابل مقر کنسولگري رژيم صهيونيستي ، اخراج سفير اين رژيم از مصر و بازگشت سفير مصر از تل آويو به قاهره را خواستار شدند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم، تجمع کنندگان درمقابل ساختمان کنسولگری رژیم صهیونیستی دراسکندریه با سر دادن شعارهایی ، توقف اشکال مختلف عادی سازی روابط با رژیم اسراییل را خواستار شدند و برحمایت خود از مبارزه ملت فلسطین تا آزادی کامل این سرزمین و بازپس گیری همه حقوق غصب شده فلسطینی ها از سوی اشغالگران صهیونیست تاکید کردند.

 

 شرکت کنندگان دراین تظاهرات همچنین بازگشایی گذرگاه رفح را با هدف شکستن محاصره نوار غزه خواستار شدند که بیش از چهارسال است درمحاصره رژیم صهیونیستی قرار دارد .

 

 تجمع کنندگان پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند و اعلام کردند که طی روزهای آینده برای لبیک به دعوت به انتفاضه سوم فلسطین در پانزدهم ماه می ، اقداماتی را درپاسخ به تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی انجام خواهند داد.

 

 تظاهرکنندگان از ملت های عربی خواستند که درحمایت از فلسطین با یکدیگر متحد شوند و از آن دفاع کنند.

 

 تظاهرات امروز ، دومین تظاهراتی است که طی دو هفته گذشته برای اعلام مخالفت مصری ها با ادامه روابط کشورشان با رژیم صهونیستی برگزار می شود.

 

 در روزهای اخیر ، مصری ها با تجمع گسترده مقابل سفارت رژیم اسراییل در قاهره ، قطع روابط کشورشان با این رژیم و اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از مصر و بسته شدن سفارت خانه این رژیم در قاهره را خواستار شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها