حربه قذافی برای اختلاف بین مردم و انقلابیون

حربه قذافی برای اختلاف بین مردم و انقلابیون
سه شنبه 30 فروردين 1390 - 12:46

قاهره (العالم) يک فعال سياسي ليبيايي با اشاره به حربه معمر قذافي ديکتاتور ليبي براي ايجاد اختلاف بين مردم وانقلابيون گفت:قذافي تلاش مي کند تا از طريق ايجاد زمينه براي ورود نيروهاي بيگانه به خاک ليبي ، انقلابيون را بدنام و زمينه بروز اختلاف مردم با آنها را فراهم کند.

بشیر فاخری سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم تصریح کرد: قذافی درصدد است با فراهم کردن زمینه ورود نیروهای بیگانه به خاک لیبی این موضوع را القا کند که انقلابیون این نیروها را برای دخالت در امور داخلی لیبی وحمایت از خودشان در برابر رژیم حاکم به این کشور دعوت کرده اند.

 

وی تصریح کرد: تلاش های رژیم قذافی برای ایجاد اختلاف میان انقلابیون و ملت لیبی به شکست انجامیده است زیرا همه اقشار مردم به خوبی می دانند که انقلابیون بخشی از خودشان هستند و هرگز راضی به تقسیم یا اشغال کشورشان از سوی بیگانگان نخواهند بود.

 

 این فعال سیاسی لیبیایی تأکید کرد: ملت لیبی و انقلابیون به طور کامل با هر گونه دخالت بیگانگان به هر بهانه ای در کشورشان مخالف هستند.

 

فاخری اظهار داشت: قذافی به خوبی می داند که زمان زیادی از عمر رژیمش باقی نمانده است و باید از مسند قدرت کناره گیری کند.

 

 وی گفت: قذافی به همین دلیل با توسل به همه شیوه ها تلاش می کند تا قبل از سقوط بیشترین زیان جانی و مادی را به ملت لیبی وارد کند و از این ملت که علیه آن قیام کرده و حاضر به تحمل ادامه حکومت وی نیست انتقام بگیرد.

پربیننده ترین خبرها