دستور رژيم صهيونيستي براي جلوگيري از انتفاضه فلسطين

دستور رژيم صهيونيستي براي جلوگيري از انتفاضه فلسطين
يکشنبه 26 آذر 1391 - 15:13

عضو جنبش حماس در مجلس قانونگذاري فلسطين از دستور مقامات صهيونيست به نظاميان خود براي افزايش سركوبها در كرانه باختري به منظور جلوگيري از وقوع احتمالي انتفاضه سوم فلسطينيان خبر داد.

"حاتم قفيشه" روز يكشنبه در گفتگو با شبكه خبري العالم گفت: هم اكنون بخشي از الخليل تحت كنترل امنيتي قرار دارد و ارتش رژيم صهيونيستي هر زمان كه بخواهد وارد اين منطقه مي شود.
قفيشه اظهار داشت: شدت اقدامات سركوبگرانه رژيم صهيونيستي در الخليل واقع در كرانه باختري همچنين به دليل وجود شهرك هاي صهيونيست در مركز اين شهر است و اين كه شهرك نشينان روزانه به درگيري و رويارويي مستقيم با فلسطينيان ساكن اين شهر مي پردازند.
وي افزود: اقدامات سركوبگرانه در الخليل علاوه بر دستوراتي است كه براي نظاميان صهيونيست صادر شده و دست آنها را براي تيراندازي به شهروندان الخليل بازتر گذاشته است.
قفيشه گفت: صدور دستور تير اندازي و سركوب فلسطينيان در الخليل در حالي است كه ساكنان اين شهر فقط از خود، خانه هايشان و مقدسات شهر در برابر تجاوزگري صهيونيست ها دفاع مي كنند.
اين نماينده فلسطيني اظهار داشت: رژيم صهيونيستي پس از شكست سخت از مقاومت فلسطين در نوار غزه، هم اكنون در صدد انتقام جويي از فلسطينيان در كرانه باختري است.
قفيشه با اشاره به كشته شدن دو جوان فلسطيني در الخليل كه با خونسردي كامل و به بهانه هاي واهي توسط نظاميان صهيونيست صورت گرفت، خاطرنشان كرد: صهيونيست ها با آگاهي از اين موضوع كه مقاومت در كرانه باختري مانند نوار غزه قدرتمند نيست، به خود جرات سركوب و كشتار مردم اين منطقه را مي دهند.
عضو جنبش حماس در مجلس قانونگذاري فلسطين گفت: دستور به سربازان رژيم اشغالگر براي قتل فلسطينيها پيش از اين هم صادر شده، ولي در برهه اخير تشديد شده است چرا كه سران رژيم اشغالگر از وقوع انتفاضه جديد كه آن را فاجعه اي بزرگ براي خود مي دانند، ترس و هراس دارند.
وي تاكيد كرد: محاسبات و پيش بيني هاي رژيم صهيونيستي در همه زمينه ها اشتباه بود، آنها گمان كرده بودند كه ملت فلسطين با اهانتها و ضرب وشتم سركوب خواهد شد ولي فلسطينيان ثابت كردند كه تحت تاثير اين حملات از سوي سران رژيم اشغالگر قرار نمي گيرند.
18:08
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها