شاهزاده سعودی: چاقو دستۀ خودش را نمی بُرد!

شاهزاده سعودی: چاقو دستۀ خودش را نمی بُرد!
يکشنبه 26 آذر 1391 - 16:57

منیره فصیل آل سعود شاهزاده سعودی با اعلام حمایت از شاهزاده ترکی بن سعود که در حال مستی یک شهروند عربستانی را به ضرب گلوله به قتل رسانده و دوستش را زخمی کرده بود، درخواست قصاص وی را بی معنا توصیف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، منیره در این باره خطاب به شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز گفت: "شمشیر ما (آل سعود) بر روی خودمان کارایی ندارد! چاقو، دستۀ خودش را نمی بُرد!"
وی این عبارات را در پاسخ به درخواست فعالان عربستانی برای قصاص این شاهزاده قاتل بیان کرد. فعالان و کاربران اینترنت در عربستان در روزهای گذشته با اعلام اعتراض خود در پایگاه های اینترنتی، خواهان قصاص این شاهزاده سعودی شده بودند.
گفته های شاهزاده منیره باعث خشم فعالان عربستانی شده وسخنانش را نشانه کبر، غرور، خود بزرگ بینی و برتر دانستن خاندان حاکم نسبت به قانون دانسته اند.
این قتل سحرگاه پنجشنبه در تفریحگاه الثمامه شهر ریاض به وقوع پیوست و فرد دیگر که به شدت زخمی شده بود به بیمارستان انتقال یافت. هنوز مشخص نیست که آیا شاهزادۀ قاتل دستگیر شده است یا نه؛ اما برخی منابع به روزنامه وطن گفتند: این حادثه باعث ناراحتی بیشتر مردم شده که از دستگیری های بدون اتهام و بدون محاکمه، بیکاری در میان جوانان و فساد در ساختار رژیم آل سعود خشمگینند.    
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها