حمله به یرموک ماهیت تروریستها را فاش کرد

حمله به یرموک ماهیت تروریستها را فاش کرد
دوشنبه 27 آذر 1391 - 12:37

جبهه خلق برای آزادی فلسطین با تکذیب همه شایعه ها درخصوص جدا شدن اعضا یا فرماندهان این جبهه در سوریه، حمله به این اردوگاه را درراستای توطئه های صهیونیستی آمریکایی دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم جبهه خلق در بیانیه ای اعلام کرد، زیرساختهای انقلابی این گروه دربرابر هرگونه توطئه مقاوم است، و شایعه های منتشر شده درباره جدا شدن یا خروج اعضا یا کادر رهبری جبهه خلق به مناطقی غیر از دمشق  و اردوگاه ها، دروغ است.
جبهه خلق تأکید کرد که در کنار دولت و ملت سوریه ایستاده و با اقتدار از حقوق ملت و امت اسلامی دفاع می کند.
در این بیانیه آمده است: ملت فلسطین به خوبی می داند که گروه های تروریستی مسلح در حال اجرای توطئه ای صهیونیستی - آمریکایی جهت ضربه زدن به امنیت اردوگاه ها و از بین بردن حق مقدس بازگشت از طریق آواره کردن فلسطینی ها از کشور سوریه است زیرا این کشور از حق بازگشت فلسطینی ها دفاع می کند.
جبهه خلق خاطرنشان کرد: حمله به اردوگاه یرموک در راستای حملات روزافزون سیاسی ضد حق بازگشت و توطئه ای برای از بین بردن مسأله فلسطین است.
جبهه خلق تأکید کرد که درنتیجه حملات عناصر گروهک موسوم به جبهه النصره، از زیرشاخه های گروه تروریستی القاعده به اردوگاه یرموک طی 10 روز اخیر، ده ها تن از ساکنان غیرنظامی این اردوگاه با خمپاره های مدعیان آزادی کشته شده و یا مجروح شدند.
جبهه خلق افزود: از آغاز بحران سوریه تلاشهای مکرری برای وارد کردن اردوگاه های فلسطینی به این بحران، و تشکیل کمیته هایی از ساکنان اردوگاه ها صورت گرفت، و گروه های تروریستی قصد داشتند از این اردوگاه ها به عنوان پایگاهی برای ضربه زدن به ارتش سوریه سوء استفاده کنند؛ ولی شکست این توطئه ها موجب شده است که در خصوص حمله دولت سوریه به اردوگاه ها شایعه سازی شود.
 
 

پربیننده ترین خبرها