در گرامیداشت سالروز شهدا

مخالفان بحريني:رژيم آل خليفه بايد سرنگون شود

مخالفان بحريني:رژيم آل خليفه بايد سرنگون شود
دوشنبه 27 آذر 1391 - 19:38

سخنگوي ائتلاف انقلابيون 14 فوريه بحرين اعلام كرد كه نيروهاي انقلابي تغييري ريشه اي در حد سرنگوني رژيم كنوني را خواهان هستند.

"عبدالرئوف الشايب" دوشنبه شب در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: در سالروز شهداي بحرين، نيروهاي انقلابي بر سر ضرورت تغيير ريشه اي در كشور اتفاق نظر پيدا كرده اند.
وي افزود: نيروهاي انقلابي، شامل جريان هاي الوفاء و العمل اسلامي، جنبش خلاص، جنبش حق و جنبش بحرين؛ 12 خواسته دارند كه در راس آن ها تغيير حكومت و اخراج نيروهاي اشغالگر سعودي قرار دارد.
سخنگوي ائتلاف انقلابيون 14 فوريه با بيان اينكه رژيم آل خليفه با كشاندن پاي اشغالگران به بحرين ، مرتكب " جنايت بزرگ " شد و آن ها را بر سرنوشت كشور مسلط كرد؛ گفت: با همه اين ها آل خليفه اكنون ادعا مي كنند كه دخالت بيگانگان را نمي خواهند. اما مردم فريب رژيم را نمي خورند و تقريبا به صورت روزانه با تظاهرات در مناطق مختلف، سرنگوني رژيم حاكم سركوبگر را درخواست مي كنند.
وي تصريح كرد: نيروهاي بيگانه نظير آمريكايي ها، انگليسي و سعودي به هيچ وجه نمي توانند ملت بحرين را ريشه كن و خواسته هاي رژيم آل خليفه را بر مردم تحميل كنند.
الشايب سپس با انتقاد از برخي جريان هاي سياسي كه اصلاح رژيم را خواستارند، تاكيد كرد كه اين رژيم به هيچ وجه اصلاح پذير نيست.
سخنگوي ائتلاف انقلابيون 14 فوريه بحرين در ادامه از تلاش برخي قلم به دستان مزدور براي برافروختن جنگ داخلي و طائفي در بحرين خبر داد و در عين حال خاطر نشان كرد: مردم با اتحاد و همبستگي جلوي هرگونه جنگ افروزي و فتنه افكني را خواهند گرفت.
وي گفت: ما نيز به عنوان احزاب سياسي مخالف رژيم، با جلادان، قاتلان و جنايتكاراني كه هتك حرمت مردم و نواميس بحريني را روا دانستند و مساجد را منهدم، منامه را به پايگاهي نظامي تبديل و ملت را خفه كردند، گفت و گو نخواهيم كرد و تا وقتي كه رژيم حاكم سرنگون نشود، از پاي نخواهيم نشست.
17-13:41 
26
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها