نارضایتی مخالفان مصری از همه پرسی قانون اساسی

نارضایتی مخالفان مصری از همه پرسی قانون اساسی
چهارشنبه 29 آذر 1391 - 18:48

قاهره، العالم- عضو شورای ملی حقوق بشر مصر با اشاره به تخلفات گسترده در مرحله نخست همه پرسی قانون اساسی در این کشور، از مردم خواست در مرحله دوم همه پرسی به قانون اساسی رای منفی بدهند.

"جورج اسحاق" در گفت و گو با  شبکه خبری العالم با بیان این که تظاهرات گسترده ای در اعتراض به تخلفات مرحله نخست همه پرسی قانون اساسی، به طرف کاخ الاتحادیه و میدان تحریر و نیز کمیته عالی انتخابات برگزار خواهد شد، گفت: تا زمان روشن شدن نتیجه تحقیقات در این زمینه، مرحله دوم همه پرسی را تحریم نمی کنیم.
وی تصریح کرد که روز سه شنبه، مستنداتی دال بر وقوع تخلفات گسترده در همه پرسی قانون اساسی با پیوستی از تصاویر و صورتجلسۀ پلیس به کمیته عالی انتخابات ارائه کرده ایم و از دادستان کل خواسته ایم درباره این تخلفات تحقیق کند.
اسحاق با انتقاد از تعامل اخوان المسلمین و حزب آزادی و عدالت در بحران جاری گفت: متهم کردن معارضان به خیانت و مزدوری برای اجانب به جای حل وفصل مشکلات، باعث تفرقه بیشتر خواهد شد.
وی در پایان ضمن درخواست از مردم برای دادن رای منفی به قانون اساسی در مرحله دوم همه پرسی، گفت: تنها با ایجاد فضای مناسب گفت وگو میان همه جریان های مصری، ثبات در کشور برقرار خواهد شد.
MKH-18-22:03
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها