آل خلیفه برای گفتگو صداقت ندارد

آل خلیفه برای گفتگو صداقت ندارد
چهارشنبه 29 آذر 1391 - 23:22

نماینده سابق پارلمان بحرین گفت: رژیم بحرین از ارائه هرگونه راه حل سیاسی برای برون رفت از بحران کنونی عاجز است و نیت صادقانه ای برای پایان دادن به بحران ندارد.

"محمد جمیل الجمری" امروز در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: مسئولان بحرینی تا زمانی که به خواسته های معترضان توجه نکنند، به راه حل های واقعی برای حل و فصل بحران نخواهند رسید و دعوت به گفتگو که هر ازگاهی از سوی رژیم مطرح می شود، صرفا به منظور اتلاف وقت و به دور از صداقت است.
وی تاکید کرد: جمعیت "الوفاق" بحرین مخالفتی با گفت وگو ندارد، اما گفت وگوی حقیقی باید میان معارضان و مسئولان رژیم - که قدرت تصمیم گیری دارند- صورت بگیرد. زیرا مذاکره با نمایندگان و حامیان محض رژیم، نتیجه ای ندارد.
نماینده سابق جمعیت وفاق بحرین گفت: بحرین به نظام مورد تایید ملت نیاز دارد؛ این درحالی است که رژیم فعلی هیچ طرح سیاسی برای پایان دادن به بحران ندارد و طرح های قبلی هم به دلیل دور بودن از مشکلات اساسی، مفید واقع نشد.
وی خاطرنشان کرد که رژیم آل خلیفه برای خاموش کردن شعله انقلاب بزرگ مردم بحرین تمام توان خود را به کار گرفت، اما باید بداند که تنها راه برون رفت از این بحران، گفت وگوی جدی و صادقانه است.
 
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها