اختفای تروریست های "النصره" در اردوگاه یرموک

اختفای تروریست های
چهارشنبه 29 آذر 1391 - 23:25

دمشق، العالم - مدير دفتر العالم در دمشق گفت: همه افراد مسلحي كه در در اردوگاه يرموك حضور دارند، از اعضاي گروهك تروريستي "النصره" هستند.

"حسين مرتضي" گفت: ارتش سوريه تاكنون به دلايلي از جمله حضور شمار زيادي غيرنظامي در اردوگاه يرموك - كه با وجود اقدامات تروريست ها حاضر به ترك اين اردوگاه نشده اند- هنوز درباره ورود به اين اردوگاه تصميم نگرفته است.
وی افزود: ارتش سوريه نمي خواهد به دليل حضور تروريست ها در اين اردوگاه، جان افراد غير نظامي كه به سپر انساني آنها تبديل شده اند، به خطر بيفتد.
مرتضي با اشاره به تلاش كميته هاي مردمي فلسطين براي بازپس گيري كنترل اردوگاه يرموك تأكيد كرد: ارتش سوريه با هدف جلوگيري از خروج تروريست ها از اين اردوگاه به سوي محله هاي مجاور آن، اقدام به بستن ورودي ها کرده است.
وی درباره درگيري هاي مداوم در داريا (در ريف دمشق) گفت: ارتش سوريه به علت پيشروي گسترده در اين منطقه، احتمالا طي ساعات آينده اين مناطق را به طور كامل به كنترل خود درخواهد آورد.
مدير دفتر العالم در دمشق درباره درگيري ها در مناطق "غوطه غربي" گفت: بخش زيادي از شهرك عقربا كه هنوز درگيري ها در آن ادامه دارد، به كنترل ارتش درآمده است.
وی افزود: چند يگان از ارتش سوريه در حال محاصره مناطق بيت سحم در نزديكي عقربا هستند تا آن را از وجود تروريست ها پاكسازي كنند.
ارتش سوريه همچنين در مناطق حرستا، دوما و برخي از مناطق ديگر، به تعقيب تروريست ها ادامه مي دهد. علاوه بر اين درگيري ميان ارتش و تروريست ها در منطقه الجديده در حلب و در نزديكي هتل تاريخي "دار زمريا" ادامه دارد.
 
 
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها