ارتش سوریه گروههای مسلح دریرموک را ناکام کرد

ارتش سوریه گروههای مسلح دریرموک را ناکام کرد
پنج‌شنبه 30 آذر 1391 - 18:54

قاهره (العالم) - منابع نظامي سوريه اعلام كردند كه نيروهاي ارتش اين كشور براي جلوگيري از ورود و خروج افراد مسلح به اردوگاه آوارگان فلسطيني يرموك، فرار و پراكنده شدن آنان در محله هاي مجاور، اين اردوگاه را تحت محاصره شديد امنيتي قرار داده اند.

در همين حال خبرنگار شبكه خبري العالم نيز از سوريه گزارش كرد كه 80 درصد اردوگاه فلسطيني نشين يرموك در نزديكي دمشق به دست نيروهاي دولتي افتاده است.
بنابر اين گزارش، گروه هاي مسلح و در راس آنها گروه تروريستي "جبهة النصره" با ورود به اردوگاه يرموك در حومه دمشق سعی داشتند از اردوگاه به عنوان پناهگاهی برای عملیات تروریستی استفاده کنند اما به دنبال این امر بيش از 80 درصد ساكنان فلسطینی آنجا را ترك كردند و ارتش سوریه نیز تروریست ها را در محاصره کامل قرار داد.
يك نظامي سوري به خبرنگار العالم گفت: گروه هاي مسلح درون اردوگاه محاصره شده اند و ما از ورود و خروج آنها جلوگيري مي كنيم.
ياسر حوريه عضو كميته گفتگوي ملي سوريه به العالم گفت: همه آنچه در خصوص اردوگاه فلسطينيان در سوريه روي مي دهد براي فشار بر فلسطينيان و در راستاي پايان دادن به مسئله فلسطين است و اين چيزي است كه رژيم صهيونيستي مي خواهد.
وي افزود: رژيم صهيونيستي مي خواهد به نيرويي كه در برابرش ايستاده بود از جمله مقاومت و نيروهاي حامي آن از داخل ضربه بزند و اين وقايع طرحي آمريكايي ـ صهيونيستي است.

MKH-20-10:52 

 
 

پربیننده ترین خبرها