رئيس كميسارياي حقوق بشر خاورميانه :

دیکتاتورهای عرب بجای سوریه به فکر خویش باشند

دیکتاتورهای عرب بجای سوریه به فکر خویش باشند
پنج‌شنبه 30 آذر 1391 - 23:04

العالم - رئيس كميسارياي حقوق بشر خاورميانه مسئولان كشورهاي ديكتاتوري عربي را به تحقق دموكراسي در كشورهايشان قبل از مطالبه آن براي سوريه فرا خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم "محمد شهيد امين خان" رئيس كميسارياي حقوق بشر خاورميانه از كشورهاي عربي و مسئولان اين كشورها خواست كه قبل از مطالبه اجراي دموكراسي در سوريه و كشورهاي ديگر ، خود پايبند و مجري آن باشند و به مردم خود توجه كنند.
" محمد خان " امروز در ديدار با شيخ عبدالامير قبلان نائب رئيس شوراي اسلامي عالي شيعيان در بيروت در اين ارتباط از مسئولان كشورهاي عربي به ويژه عربستان ، قطر و امارات نام برد.
وي درسخنان خود به اوضاع سوريه و نقض حقوق بشر در بحرين و فلسطين اشغالي پرداخت.
محمد خان ادامه داد " كساني كه خواهان دموكراسي در كشورهاي دوست و غيردوست هستند ، ابتدا بايد دموكراسي را در كشورهاي خود اجرا كنند و به حقوق بشر احترام بگذارند.
وي ملت بحرين را ملتي بي دفاع دانست كه با ظلم و ستم از سوي رژيم آل خليفه و  دولت اين كشور روبرو است.
رئيس كميسارياي حقوق بشر خاورميانه از دولت بحرين خواست كه به حقوق مردم اين كشور احترام بگذارد و همه كساني را كه در رابطه با حق آزادي بيان و عقيده بازداشت شده اند ، آزاد كند.
محمد خان گفتگو را بهترين راه براي حل و فصل مشكل بحرين دانست و به دولت آن كشور درباره بي توجهي به خواسته هاي مردم هشدار داد.
 

پربیننده ترین خبرها