هشدار شیخ عربستانی درباره گسترش "کفر"

هشدار شیخ عربستانی درباره گسترش
شنبه 2 دی 1391 - 11:53

درحالی که عربستان سعودی با اداره شبکه‌های ماهواره‌ای متعدد در حال تبلیغ تفکرات و شیوه زندگی غربی در جوامع عربی و اسلامی است، یکی از بارزترین علمای این کشور در خصوص انتشار کفر در این جوامع به وسیله شبکه های ماهواره ای هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم "عبدالرحمن السدیس" در خطبه جمعه "مسجد الحرام" از کسانی که "با خیانت به امانت، واجبات و مسئولیت های خود را ترک کرده، و به کارهای حرام دست زدند" انتقاد کرد.
السدیس که رئیس کل امور "مسجد الحرام" و "مسجد النبی" و از بارزترین شخصیت های دینی سعودی است، با انتقاد از کسانی که شبکه های فساد برانگیز و شنیع ماهواره‌ای را اداره می کنند، اظهار داشت: نشانه های "کفر"، ناسپاسی و نافرمانی و تشکیک در دین خداوند و ادیان آسمانی و توهین به مقام انبیاء درحال افزایش است.
وی با درخواست برای اقدام فوری جهت متوقف کردن این گونه اقدامات، تدوین قوانین بین المللی برای جلوگیری از توهین به اصول و ارزشها را خواستار شد.
انتقاد این شخصیت دینی سعودی از شبکه‌های ماهواره‌ای درحالی است که عربستان اداره چندین شبکه ماهواره ای را برعهده دارد که به صورت 24 ساعته در حال ترویج تفکرات و شیوه زندگی غربی برای جوامع عربی و همه عرب زبانها در سراسر دنیا هستند.

پربیننده ترین خبرها