امنیت تأسیسات اتمی ایران در بحرین بررسی می‌شود!

امنیت تأسیسات اتمی ایران در بحرین بررسی می‌شود!
يکشنبه 3 دی 1391 - 22:21

سران شورای همکاری، امنیت تأسیسات هسته ای ایران را در پایتخت بحرین بررسی می کنند!.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم "خالد بن احمد آل خلیفه" وزیرخارجه بحرین امروز تأکید کرد که در این نشست خطرات زیست محیطی تأسیسات اتمی کشور همسایه (جمهوری اسلامی ایران) بررسی می شود.
ادعای این مسئول بحرینی در خصوص تأسیسات هسته ای جمهوری اسلامی ایران درحالی است که این تأسیسات کاملا زیر نظر بازرسان و کارشناسان آژانس بوده، و امنیت و ایمنی بسیار بالای آن همواره تأیید شده است.
به عقیده ناظران با توجه به ادامه بحران رژیم آل‌خلیفه و ناتوانی این رژیم در سرکوب انقلاب مسالمت آمیز مردم بحرین، با وجود کمک گرفتن این رژیم از نیروهای سپر جزیره و به ویژه نظامیان سعودی؛ هدف از برگزاری این نشست، منحرف کردن افکار عمومی از سرکوبها در این کشور و تقویت جایگاه متزلزل رژیم آل خلیفه است.
وزیر خارجه بحرین همچنین با اشاره طرح عربستان سعودی برای انتقال از شورای همکاری به اتحادیه مدعی شد این طرح عملی می شود زیرا خواست مردم است.
این ادعا درحالی مطرح می شود که به غیر از بحرین و عربستان بقیه اعضای شورای همکاری با این طرح ملک عبدالله مخالفند؛ چرا که با اجرای این طرح آنها در واقع حاکمیتشان را با دستان خود را نقض کرده، و زیر سلطه عربستان سعودی خواهند رفت.
به گفته این وزیر بحرینی، در این نشست به موضوعات دیگری از جمله سوریه و یمن پرداخته خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها