تابعیت "اسرائیلی" برای قبیلۀ گمشدۀ هندی

تابعیت
دوشنبه 4 دی 1391 - 20:55

در شرایطی که پس از شکست صهیونیست ها در حمله به غزه، مهاجرت معکوس از اراضی اشغالی افزایش یافته و دولت نتانیاهو تسهیلاتی را برای یهودیان مراجعت کننده به "اسرائیل" در نظر گرفته است، بقایای یک قبیلۀ یهودی هندی در آستانۀ انتقال به سرزمین های اشغالی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، صدها یهودی که ادعا می کنند نوادگان یک قبیله یهودی مذکور در تورات هستند، از روستای خود در شمال شرق هند به سرزمین های تحت اشغال مهاجرت می کنند. این افراد از قبیله "بنی موناش" هستند که ادعا می کنند از سده هشتم قبل از میلاد به هند تبعید شده اند .
یک خاخام صهیونیست در سال 2005 قبیله بنی موناش هند را "قبیلۀ گمشده" خوانده بود ودر پی آن، یک هزار و 700 نفر از اعضای این قبیله به "اسرائیل" منتقل شدند، اما پس از آن رژیم صهیونیستی از اعطای روادید به بقیۀ افراد این قبیله خودداری کرد. اخیرا دولت اشغالگر سیاست خود را تغییر داده و با مهاجرت بقیه اعضای این قبیله که 7 هزار و 200 نفر هستند، موافقت کرده است. در همین راستا 53 نفر از آنها امروز (دوشنبه) وارد اراضی اشغالی شدند.
همچنین مایکل فرویند، فعال صهیونیست از انتقال نزدیک به 300 نفر از افراد قبیله بنی موناش در چند هفته آینده به "اسرائیل" خبر داد.

پربیننده ترین خبرها