ادعای دستگیری اعضای گروه تروریستی در امارات

ادعای دستگیری اعضای گروه تروریستی در امارات
چهارشنبه 6 دی 1391 - 18:18

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم به نقل از خبرگزاری فرانس پرس، مقامات امنیتی امارات متحده عربی با انهدام یک "گروهک تروریستی"، اعضای عربستانی و اماراتی آن را دستگیر کرده اند. به ادعای مسئولان امارات، اعضای گروهک مزبور درصدد انجام عملیات تروریستی در عربستان، امارات و دیگر کشورهای "دوست و برادر" بوده اند.

بنا بر اعلام خبرگزاری رسمی امارات، «پس از هماهنگی های انجام شده با مقامات ذی ربط در عربستان سعودی، گروهی از افراد منحرف تبعۀ دو کشور که درصدد انجام اقداماتی برای ایجاد ناامنی و بر هم زدن امنیت ملی در عربستان و امارات و دیگر کشورهای دوست و برادر بوده اند، دستگیر شدند».
به نظر می رسد در پی نشست سران کشورهای شورای موسوم به "همکاری خلیج فارس" در منامه؛ و اعلام تصمیم این کشورها مبنی بر اتحاد، که در سایۀ انفعال ناشی از عدم حضور چهار تن از سران شش کشور عضو شورا صورت گرفت، دور جدیدی از ادعاها و سندسازی ها مبنی بر وجود گروه های تروریستی برای ایجاد ناامنی در کشورهای حوزۀ خلیج فارس آغاز شده است. این در حالی است که سرکوب و دستگیری بسیاری از مخالفان سیاسی در کشورهای حاشیۀ خلیج فارس، به اتهام "تروریسم" صورت می گیرد.

پربیننده ترین خبرها