شباهت رژیم آل خلیفه با نازی های آلمان

شباهت رژیم آل خلیفه با نازی های آلمان
جمعه 8 دی 1391 - 22:05

رئیس کمیته مبارزه با شکنجه در بحرین، رژیم آل خلیفه را به حکومت نازی ها و رژیم سابق آلمان شرقی تشبیه کرد.

"رودنی شکسپیر" در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: رژیم آل خلیفه جرات نمی کند در بحرین انتخابات برگزار کند، زیرا برگزاری هرگونه انتخاباتی در این کشور به مثابه اخراج این رژیم از این سرزمین خواهد بود.
وی رژیم آل خلیفه را رژیمی خونریز و دشمن دموکراسی خواند و گفت: نخست وزیر بحرین که بیش از چهار دهه است اداره کشور را به دست دارد، متهم شماره یک کشتار کودکان و بازداشت مردم و شکنجه آن ها در زندان ها و تیراندازی به تظاهر کنندگان در میدان لؤلؤه است.
رئیس کمیته مبارزه با شکنجه در بحرین، نیروهای متخاصم با دموکراسی را ننگی برای تمام بشریت خواند و افزود: رژیم آل خلیفه چاره ای جز تسلیم ندارد به همین سبب از همه می خواهم که از گفت و گو با این رژیم اجتناب کنند، تا زمانی که همه زندانیان و بازداشت شدگان از زندان آزاد شوند و به آن ها و خانواده های شهدا و آسیب دیدگان غرامت پرداخت شود.
وی همچنین درباره اجلاس سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس گفت: این نشست را باید نشست سرکوبگران فاسدی دانست که به لحظۀ سقوط نزدیک شده اند به همین سبب به شکنجه و سرکوب دموکراسی خواهان خاورمیانه روی آورده اند، غافل از آن که سقوط همه این رژیم ها قطعی است.
رودی شکسپیر در پایان خطاب به اروپایی ها گفت: اروپایی ها باید اقرار کنند که رژیم آل خلیفه رژیمی ضد دموکراسی و همدست با آل سعود است، رژیمی که از تروریست ها در سوریه حمایت کرده و زمینه استفاده این تروریست ها از سلاح شیمیایی را فراهم می کند.
28-13:50
26
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها