لیبرمن: ابومازن به وعده استعفا عمل کند

لیبرمن: ابومازن به وعده استعفا عمل کند
شنبه 9 دی 1391 - 14:48

وزیر خارجه مستعفی رژیم صهیونیستی از رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست به وعده خود عمل کرده و از سمت خود استعفا دهد.

به گزارش شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، " آویگدور لیبرمن " از " محمود عباس " خواست وعده های پیشین خود را عملی کرده و از پست خود کناره گیری کند.
پیش از این، در شهریور ماه امسال نیز وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که از شرکت رئیس تشکیلات خودگردان در اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران به خشم آمده بود، خواستار ترور وی به محض ورود به رام‌الله شده بود.
لیبرمن گفته است که از سرگیری مذاکره با فلسطینی ها جز با کناره گیری محمود عباس امکان پذیر نخواهد بود؛ و مدعی شده است که در فلسطین به جز رییس تشکیلات خودگردان طرف های دیگری نیز برای گفت و گو و مذاکره وجود دارند.
محمود عباس اخیرا در گفت و گو با روزنامه صهیونیستی هاآرتص تهدید کرده بود که اگر رکود و سکون در روند سازش ادامه یابد، از پست خود استعفا داده و تشکیلات خودگردان را منحل می کند.
در این میان " محمد الحورانی " معاون دبیرکل شورای رایزنی جنبش فتح با بیان این که، تهدید عباس برای انحلال تشکیلات خودگردان بزرگنمایی و تهدید سیاسی صرف نیست، خاطر نشان کرد: محمود عباس این تهدید را به سبب شرایطی که برای مساله فلسطین پیش آمده، مطرح کرده است.
الحورانی در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و آمریکا از تصمیم اخیر سازمان ملل متحد درباره به رسمیت شناختن فلسطین به عنوان ناظر غیرعضو این سازمان به خشم آمده اند، به همین سبب تلاش می کنند با تحت فشار گذاشتن تشکیلات خودگردان، آن را به نابودی بکشانند.
 
 
18:05.28
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها