انقلابیون بحرین خواهان تغییرات زیربنایی هستند

انقلابیون بحرین خواهان تغییرات زیربنایی هستند
يکشنبه 10 دی 1391 - 20:47

العالم، منامه - عضو ارشد جمعیت الوفاق بحرین، گفت: انقلاب بحرین انقلابی متمدنانه است که جامعه را به طور کامل تغییر داده است.

"هادی الموسوی" در گفت وگو با شبکه خبری العالم، افزود: خشونت رژیم آل خلیفه باعث محدودیت آزادی ها، پیگرد و محکومیت فعالان سیاسی و حقوقی شد، هدف آل خلیفه این است که انقلاب مسالمت آمیز مردمی را به خشونت بکشاند تا خشونت خود علیه ملت را توجیه کند و خود را حافظ امنیت نشان دهد.
مسئول اداره آزادی ها و حقوق بشر در جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین، تصریح کرد: هدف از حرکت مسالمت آمیز مردمی ایجاد دولتی است که در آن عدالت اجتماعی رعایت شده، حقوق بشر نقض نشود، تبعیض سیاسی و چپاول منابع نباشد.      
این شخصیت بحرینی، یادآور شد: رژیم به خاطر شکست در برابر ملت و انقلاب مسالمت آمیز به نقض حقوق بشر، قتل، شکنجه، حمله به منازل و مساجد و دستگیری فعالان مسالمت جو روی آورد، اما انقلاب، جوانانی را جذب کرد که حرکتهای مردمی را هدایت می کنند و به زن امکان حضور گسترده در صحنه را داد.    
الموسوی، گفت:جامعه بحرین به طور کامل تغییر کرده و حرکت مردمی همه بخشهای جامعه را شامل شده است؛ انقلاب و درخواست آزادی، دمکراسی، برگزاری انتخابات پارلمانی آزاد و تشکیل دولت منتخب به همه مناطق کشور امتداد یافته است.
30-13:41
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها