حکمتیار: درس فراموش نشدنی به ناتو می‌دهیم

حکمتیار: درس فراموش نشدنی به ناتو می‌دهیم
چهارشنبه 13 دی 1391 - 22:50

گلبدین حکمتیار نخست وزیر پیشین افغانستان و رهبر حزب اسلامی در مصاحبه‌ای که روز چهارشنبه منتشر شد وعده داد که هر تعدادی از نظامیان غربی را که بتواند پیش از عقب نشینی نیروهای رزمی ناتو از افغانستان در سال 2014 به قتل می‌رساند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری فرانسه از لندن، حکمتیار به روزنامه دیلی تلگراف گفت که حملات جدید هشداری به دیگرانی است که در انتظار تهاجم به افغانستان هستند.
این رهبر سابق مجاهدین افغانستان که همچنان زندگی مخفیانه‌ای دارد، در یک مصاحبه ویدئویی افزود: مجاهدین پیش از عقب نشینی نیروهای مهاجم می‌خواهند با چشمان خود صحنه‌ای را ببینند که به مهاجمان خواهد آموخت که هیچ‌گاه مجددا به گام نهادن در این راه فکر نکنند.
حکمتیار که از سوی آمریکا تروریست بین‌المللی شناخته شده است، درعین حال هشدار داد که احتمال افتادن افغانستان به ورطه ناآرامی‌های خونین داخلی پس از عقب نشینی نیروهای ناتو پس از 13 سال تجاوز نیروهای خارجی به فرماندهی آمریکا به این کشور وجود دارد.
حکمتیار با بیان اینکه واقعیت این است که دولت شکست خورده، گفت: ما ممکن است پس از سال 2014 وضع وحشتناکی داشته باشیم که هیچکس نتواند پیش بینی کند.
حکمیتار خاطرنشان کرد که حزب اسلامی که برخی از سیاست های تندروانه خود مانند محروم کردن زنان از تحصیل و آموزش را تسهیل کرده است.
وی تاکید کردکه به نظر حزب اسلامی، آموزش برای دختران به اندازه پسران لازم و ضروری است گرچه با تشکیل کلاس‌های مختلط پسران و دختران مخالف است.
رهبر حزب اسلامی افغانستان همچنین با حمله به شاهزاده«هری» که از ماه سپتامبر به عنوان خلبان بالگرد آپاچی در این کشور خدمت می‌کند، از وی بعنوان شغالی نام برد که در هنگام خدمت، مست بوده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها