شوکه شدن اسراییل از حمایت عظیم مردمی از فتح

شوکه شدن اسراییل از حمایت عظیم مردمی از فتح
جمعه 15 دی 1391 - 20:45

منابع امنیتی و سیاسی اسراییل شگفتی خود را از حمایت گسترده اهالی غزه از جنبش فتح که در مراسم امروز این جنبش به صدها هزار نفر رسید، اعلام داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، رادیو ارتش اشغالگر به نقل از این منابع گزارش داد: به این ترتیب سخن درباره اینکه غزه پایگاه تروریسم!! است بی معنا شده و عمده مر دم حمایتشان را از جنبشی اعلام نمودند که با اسراییل گفت وگو و توافقنامه صلح با آن امضا کرده است.
منابع افزودند: سخن سیاستمداران درقدس اشغالی که گفتند محمود عباس رییس حکومت فلسطین نماینده نیمی از مردم فسطین نیست در خیابانهای غزه در هم شکست و مردم حمایت گسترده خود را از محمود عباس به رغم آنکه حماس بیش از 6 سال قبل وی را از غزه بیرون انداخت و کوشید جامعه غزه را اسلامی کند!! اعلام کردند.
نهادهای امنیتی و سیاسی در تل آویو از گسترش همکاری حماس و فتح و کاهش همکاری امنیتی رام الله با ارتش صهیونیستی و اقدامش در زمینه آزادسازی عمده زندانیان وابسته به حماس در زندانهای کرانه باختری نگرانند. 
این منابع افزودند: ارتش اسراییل در روزهای اخیر ده ها عضو جنبش جهاد اسلامی را پس از انتشار اخباری درباره قصدشان به منظور اجرای عملیات در کرانه باختری و اسراییل دستگیر کردند. البته گفته می شود که دستگاه های امنیتی رژیم صهونیستی دنبال بهانه برای دستگیری اعضای گروه های مبارز اسلامی در آستانه انتخابات هستند و این اقدامات را به دستور مستقیم نتانیاهو نخست وزیر این رژیم انجام می دهند تا شاید وی از بخت بیشتری در انتخابات آینده برخوردار شود!!
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها