خواننده ای که دشمن حزب الله شد!

خواننده ای که دشمن حزب الله شد!
شنبه 16 دی 1391 - 19:50

فضل شاکر خوانندۀ سرشناس لبنانی پس از سفر به عربستان سعودی برای ادای مناسک حج در سال گذشته، به گروه های تندروی سلفی در لبنان نزدیک شده تا به صف کسانی بپیوندد که با سیاست های حزب الله به رهبری سید حسن نصرالله مقابله می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، فضل شاکر که از مدتی پیش با چهره جدید و با ریش های بلند، شباهت ظاهری زیادی به سلفی ها پیدا کرده، اخیرا بارها در کنار افراط گرایان و تندروهای سلفی که از خارج لبنان هدایت می شوند، دیده شده است. بدین ترتیب، به نظر می رسد او که تا چندی پیش مطربی بر روی صحنۀ اجرای موسیقی در کنسرت های آنچنانی بود و دیگران را به رقص می آورد، اکنون چه بسا از چاله به چاه افتاده و با تغییر چهره، به عروسک خیمه شب بازی فتنه انگیزان و سیاست بازان بدل شده و خود به ساز آنها می رقصد.
این خواننده لبنانی که به گفتۀ اطرافیانش اخیرا" بسیار منزوی شده است، چندین بار در کنار شیخ احمد الاسیر امام جماعت مسجد " بلال بن رباح " شهر صیدا و یکی از سلفی های تندرو لبنان مشاهده شده است.
شیخ احمد الاسیر - که به اعتراف خودش، هزینه های مسجد ضرار خود را از "خارج لبنان" تأمین می کند - در هفته های گذشته به همراهی تنی چند از همقطاران خود، از تشکیل "گردان های مقاومت" خبر داده بود و اینک با کمک افرادی نظیر فضل شاکر، برای جنگ با حزب الله در میان طرفداران خود اسلحه توزیع می کند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها