مخالفت رسمی امارات با درخواست مرسی

مخالفت رسمی امارات با درخواست مرسی
دوشنبه 18 دی 1391 - 17:09

منابع مطلع در پایتخت امارات عربی متحده، از مخالفت رسمی دولت این کشور با درخواست رییس جمهور مصر مبنی بر آزادی بازداشت شدگان مصری در امارات خبر می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، درخواست محمد مرسی که پنجشنبه گذشته در سفر رییس سازمان اطلاعات مصر و هیئت همراه به امارات به مسئولان این کشور ارائه شده بود، مورد مخالفت قرار گرفته است.
روزنامه القدس العربی به نقل از منابع اماراتی نوشت: بازداشت شدگان وابسته به اخوان المسلمین مصر که از سوی دادستانی و نیروهای امنیتی امارات مورد بازجویی قرار گرفته اند، با اتهامات خطرناکی مواجه هستند که به امنیت و ثبات کشور امارات مرتبط است و دولت امارات قصد دارد پس از پایان بارجویی ها، پرونده متهمان را به دادگستری این کشور ارجاع دهد تا تصمیم نهایی در باره آنان اتخاذ گردد.
یادآور می شود، هیئت اعزامی از سوی رییس جمهور مصر در سفر به امارات، ضمن دیدار با مسئولان بلند پایه این کشور، موضوع بازداشت 11 مصری را مورد بحث و بررسی قرار داد. مقامات امارات مدعی هستند که بازداشت شدگان تلاش می کردند مصری های مقیم امارات را به پیوستن به جماعت اخوان المسلمین امارات تشویق کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها