ادامه تخریب منازل فلسطینیان در قدس اشغالی

ادامه تخریب منازل فلسطینیان در قدس اشغالی
پنج‌شنبه 21 دی 1391 - 12:26

قدس اشغالي(العالم)- نيروهاي اشغالگر رژيم صهيونيستي با وجود مخالفت هاي گسترده جهاني، به تخريب منازل فلسطينيان شهر قدس با هدف يهودي سازي اين شهر، همچنان ادامه مي دهند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار شبكه خبري العالم،اهالي قدس مي گويند هدف رژيم صهيونيستي از اخراج فلسطينيان اين شهرو تخريب منازل آنها، يهودي سازي اين شهر مقدس پس از تخليه كامل آن از مردم بومي است.
دهها باب منزل مسكوني در محله هاي سلوان و راس العامود در قدس روز گذشته به وسيله لودرها و بولدوزرها تخريب و ساكنان آن آواره شدند.
يكي از فلسطينياني كه منزلش توسط نيروهاي رژيم صهيونيستي تخريب شده است، گفت: هدف دشمن پاكسازي شهر قدس از ساكنان اصلي آن است، اشغالگران اجازه سكونت يا ساخت و ساز به فلسطينيان در اين منطقه را نمي دهند.
فردي ديگر افزود: نيروهاي اشغالگر بدون حكم قضايي و به زور، منازل فلسطينيان را تخريب كردند.
گروه هاي ملي و اسلامي فلسطيني خواستار مقابله با سياست اشغالگران در اين زمينه شدند و از رهبران فلسطيني خواستند به مسئوليت هايشان در زمينه حمايت از ملت فلسطين در برابر حملات صهيونيست ها و تخريب منازل فلسطينيان در قدس عمل كنند.
يك عضو كميته دفاع از سلوان به شبكه خبري العالم گفت: تخريب منازل فلسطينيان اهالي قدس توسط اشغالگران پيامي به شهروندان قدس و اعراب است مبني بر اين كه "تل آويو اخراج فلسطينيان اهالي قدس و انهدام منازلشان را تحت هيچ شرايطي متوقف نمي كند".  
شهرداري رژيم صهيونيستي در قدس به منظور تغيير بافت جمعيتي اين شهر و حاكم كردن اكثريت يهود در شهر قدس، در حال اجراي طرح كابينه اسراييل در زمينه تخریب صدها باب منزل مسكوني فلسطينيهااست.
MKH-9-17:33
 
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها