نماینده عراقی:

خواسته های فهرست العراقیه منطقی نیست

خواسته های فهرست العراقیه منطقی نیست
جمعه 22 دی 1391 - 15:14

بغداد، العالم- نماینده مجلس عراق، "فهرست العراقیه" را مانعی در مسیر پیشرفت عراق و پیشبرد برنامه های دولت دانست.

"علی الشلاه" نماینده ائتلاف دولت قانون در مجلس عراق، در گفت و گو با شبکه خبری العالم، تصریح کرد که فهرست العراقیه، خواهان پیشرفت عراق نیست و خواسته های اعضای این فهرست، از جمله برکناری دولت و لغو قوانین و تشکیل دولت موقت، غیر منطقی و نامتعادل است.
وی افزود: برخی می خواهند عراق را گرفتاردرگیری قومی و طائفی کنند و به همین سبب همواره برای  تنش آفرینی تلاش می کنند تا دولت نتواند هیچ گامی به جلو بردارد.
الشلاه خاطر نشان کرد: آنها ادعا می کنند که ائتلاف ملی یا ائتلاف دولت قانون، امور کشور را رها کرده است؛ این در حالی است که در واقع خود آن ها در مسیر دولت کارشکنی می کنند  و به تعهدات خود در قبال دولت  ومجلس پایبند نیستند.
نماینده ائتلاف دولت قانون یادآور شد که فهرست العراقیه، سرپرستی وزارتخانه های مهمی از جمله وزارت دارایی را در اختیار دارد و علاوه بر آن در تقسیم بودجه، هیچ تفاوتی میان استان ها وجود ندارد، بنابراین ادعای انزوا و به حاشیه رانده شدن آنها به هیچ وجه درست نیست.
" علی الشلاه " در پایان از فهرست العراقیه خواست واقعگراتر باشد و از اندیشه حذف مخالف دست بکشد و اصل اقلیت و اکثریت را که از اصول قانون اساسی است، بپذیرد.
10-17:42
26
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها