نارضایتی صهیونیستها از گزینه اوباما برای پنتاگون

نارضایتی صهیونیستها از گزینه اوباما برای پنتاگون
يکشنبه 24 دی 1391 - 22:05

محافل رسانه ای رژیم صهیونیستی مواضع گزینه مطرح رئیس جمهور آمریکا برای تصدی وزارت دفاع را در زمینه حفظ امنیت این رژیم ضعیف می دانند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "هگل گزینه مطرح اوباما برای تصدی وزارت دفاع آمریکا است، این در حالی است که بسیاری از اعضای حزب جمهوری خواه و حتی دموکراتها با انتخاب هگل بعنوان وزیر دفاع آمریکا مخالفند".
"میک ماکونل" سناتور جمهوری خواه در مصاحبه با این شبکه صهیونیستی اظهار داشت: "کسی که مسؤولیت وزارت دفاع آمریکا را به دوش می کشد باید از عمق روابط گرم و صمیمانه دوستان اسرائیلی ما و خطراتی از که سوی ایران این ائتلاف را تهدید می کند، اطلاع کامل داشته باشد".
در همین حال کانال 10 رژیم اشغالگر بخشی از تبلیغات شبکه های صهیونیستی - آمریکایی را علیه چاک هگل پخش کرد.
در این تبلیغات اعلام می شود که "اوباما رئیس جمهور آمریکا برنامه تحریم ایران را تأیید می کند، این در حالی است که هگل برنامه تحریمها را نمی پذیرد و رأی وی در مجلس سنا آمریکا در این خصوص منفی است".
تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین بخشی از اظهارات هگل را در خصوص این ژیم پخش کرد.
هگل گفت: "رابطه ما با اسرائیل تاریخی است، اما این امر نباید روابط آمریکا را با کشورهای عربی و اسلامی تخریب کند".
تلویزوین رژیم اشغالگر همچنین اظهارات "جان مکین" سناتور جمهوری خواه را درباره هگل پخش کرد.
مکین گفت: "من از اظهارات وی در خصوص لابی یهودی در آمریکا بسیار ناراضی هستم".
گزارشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی گفت: "مخالفت هگل با اقدام نظامی علیه ایران از تجربه حضورش در جنگ ویتنام سرچشمه می گیرد".
"نداف ایال" تحلیلگر مسائل سیاسی کانال ده نیز در خصوص مواضع هگل و احتمال رسیدن او به پست وزارت دفاع آمریکا اظهار داشت: "هگل در قبال حزب الله و ایران مواضع سرسختانه ای ندارد".
وی افزود: "باراک اوباما در صدد کاهش محسوس بودجه وزارت دفاع آمریکا است".
 

پربیننده ترین خبرها