محاصره فلسطین با دیوارهای فولادی

محاصره فلسطین با دیوارهای فولادی
يکشنبه 24 دی 1391 - 22:17

رژیم صهیونیستی با ایجاد دیوارهای فولادی در مناطق مرزی سرزمین اشغالی فلسطین با مصر و اردن و سوریه، فلسطین را در محاصره حلقه ای از دیوارها قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی تأکید کرد: "بیش از 50 هزار تن فولاد در ساخت دیوار فولادی به ارتفاع 6 متر در مرز مشترک با مصر استفاده شده است".
کانال 10 در ادامه این گزارش، اظهارات "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در خصوص دیوار فولادی پخش کرد.
نتانیاهو گفت: "با اتمام دیوار فولادی در طول مناطق مرزی با مصر، این منطقه را تحت کنترل کامل خود قرار می دهیم".
وی افزود: "باید با سرعت هرچه تمام تر دیوار فولادی مرزی را در دیگر مرزها به اتمام برسانیم".
گزارشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی در ادامه اظهار داشت: "دو سال پس از تصمیم کابینه برای ساخت دیوار فولادی در مرز مشترک با مصر، 230 کیلومتر از این دیواربه اتمام رسید و تنها 12 هزار کیلومتر از این پروژه که به منطقه ایلات مربوط می شود، هنوز به پایان نرسیده است".
این گزارشگر خاطرنشان کرد: "مرزهای غربی با مصر به واسطه دیوار فولادی با سرعت بسته می شود؛ و به دیوار فولادی اطراف نوار غزه متصل خواهد شد".
وی تأکید کرد: "مرزهای مناطق یهودا و سامره در کرانه باختری تقریبا با دیوار فولادی احاطه شده و در طول مرز لبنان نیز دیوار مرزی احداث شده است".
این گزارشگر صهیونیست ادامه داد: "در ارتفاعات جولان در مناطق هم مرز با سوریه تا کنون 70 کیلومتر از دیوار فولادی مرزی احداث شده است".
وی با اشاره به تحولات اردن گفت: "تا کنون در مرز مشترک با اردن دیوار مرزی احداث نشده، ولی تحولات اردن ممکن است، ساخت دیوار فولادی در مرزهای شرقی را الزامی کند".
 

پربیننده ترین خبرها