تروریست ها، تجزیه عراق را دنبال می کنند

تروریست ها، تجزیه عراق را دنبال می کنند
پنج‌شنبه 28 دی 1391 - 11:22

العالم، بغداد - عضو فراکسیون "القائمه العراقیه"(فهرست العراقیه ) ، گفت: هدف انفجارهای تروریستی عراق که از خارج طراحی می شوند ، تجزیه و ضربه زدن به امنیت و ثبات کشور است.

"مشعان السعدی" در گفت وگو با شبکه خبری العالم، افزود: بیگانگان در ترور "عیفان العیساوی" از فهرست العراقیه در فلوجه شرکت داشتند و هیچ شهروند عراقی در این فعالیت های تروریستی دست نداشته است.
عضو فراکسیون "القائمه العراقیه"،ادامه داد: العیساوی در نیروهای موسوم به " بیداری" علیه تروریسم و القاعده مبارزه می کرد و موضعی آشکار برای مقابله با سازمان تروریستی و سرکوب آن در فلوجه داشت.
السعدی، درباره تظاهرات در استان الانبار، گفت: خواسته های معترضان سیاسی نیست و تحقق آن آسان است، اما برخی احزاب کوشیدند مسیر آن را تغییر دهند؛ با این حال معترضان این تحرکات را تشخیص دادند و به مخالفت با سیاسی شدن تظاهرات برخاستند.   
وی افزود: عراقی ها با تظاهرات مسالمت آمیز و درخواست حقوق مشروع ثابت کردند ملتی دمکراتیک، مخالف طایفه گرایی و معتقد به وطن واحد هستند.   
مشعان السعدی تاکید کرد: "القائمه العراقیه" می کوشد تظاهرات، مسالمت آمیز و غیر فرقه ای باقی بماند و در گفت وگو با سایر احزاب عراقی به نتایج مثبتی دست یافته است.
16-21:51      
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها