کمک غرب به رسانه های فتنه انگیز و تکفیری

کمک غرب به رسانه های فتنه انگیز و تکفیری
پنج‌شنبه 28 دی 1391 - 12:25

العالم - مدیر مرکز مطالعات عربی و بین المللی گفت : برخی کشورهای حوزه خلیج فارس به همراه غربی ها درکنار هجوم به رسانه های خبری مقاومت ، به کمک مالی و خدمات ماهواره ای به شبکه های فتنه انگیز تکفیری وتروریست می پردازند.

"غالب قندیل" به شبکه خبری العالم، با اشاره به اینکه رسانه های مقاومت حملات وفشارهای غربی ها را خنثی کردند ، افزود : حمله به رسانه های مقاومت از جمله شبکه های تلویزیونی ایران و سوریه یا شبکه های لبنانی المنار و النور ادامه دارد؛ در این راستا رسانه های آزاد همچنان هدف قرار خواهند گرفت، چون اراده آمریکا براین امر قرار گرفته است.
مدیر مرکز مطالعات عربی و بین المللی،اظهارکرد: شبکه های فتنه انگیز تکفیری بر روی ماهواره های عربست و نایلست مورد حمایت قرار می گیرند؛ اما شبکه های آزاد مقاومت تحت تعقیب هستند و هدف قرار می گیرند؛ این صحنه فاجعه ای را نشان می دهد که افکار عمومی به سوی آن سوق داده می شوند.
قندیل با اشاره به اقدام رژیم آل خلیفه در سرکوب انقلابیون بحرینی، گفت: دولت بحرین تلاش می کند رسانه ها را از پوشش رویدادهای این کشور منع کند و رسانه هایی که کشتار مردم را پوشش می دهند، تروریست می خواند.
مدیر مرکز مطالعات عربی و بین المللی ادامه داد: راه حل خروج از این سرکوب رسانه ای استفاده از شرکت های خدمات ماهواره ای است که غرب بر آنها نفوذ ندارند و مبارزه برای ایجاد سازمانهایی که فعالیت رسانه ای را سازماندهی می کنند، ضروری است.
قندیل گفت: اگر بر اساس معیارهای شناخته شده بین المللی قضاوت کنیم ده ها شبکه تکفیری، تحریک آمیز و دروغ پرداز سازمان یافته باید تعطیل شوند.
fz-16-19:49
 
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها