سوء قصد به جان کرامی و تدابیر ارتش لبنان

سوء قصد به جان کرامی و تدابیر ارتش لبنان
جمعه 29 دی 1391 - 17:28

فیصل کرامی نماینده پارلمان لبنان و وزیر امور جوانان این کشور که از یک حادثه سوء قصد جان سالم به در برد، پس از این حادثه با برخی از مقامات این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.


به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم پس از سوء قصد نافرجام علیه وزیر یکی از وزیران این کشور تدابیر ویژه‌ای به اجرا درآورده است، فیصل کرامی به جزییات بیشتری از حادثه پرداخته است. کرامی گفت: بعید می‌دانم من هدف مستقیم تیراندازی در طرابلس بوده باشم زیرا با توجه به اینکه من برنامه قبلی برای عبور از منطقه تیراندازی را نداشته‌ام چگونه آنها می‌دانستند که من در آن لحظه از منطقه مذکور عبور می‌کنم.
این وزیر لبنانی در ادامه توضیحات خود در مورد حادثه اخیر گفت: ما در حال حرکت بودیم که به ناگاه تیراندازی شروع شد که در نتیجه آن یک خودروی همراه ما آتش گرفت و پنج نفر زخمی شدند.
از سوی دیگر ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: پس از تیراندازی به کاروان فیصل کرامی در منطقه التل- طرابلس که قبل از ظهر امروز به وقت لبنان رخ داد یکی از خودروهای کاروان آسیب دید و تعدادی نیز زخمی شدند که ارتش بلافاصله در منطقه مستقر شد و تدابیر ویژه‌ای به اجرا درآورد.
نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی علیه وزیر ورزش و جوانان این کشور از مروان شربل وزیر کشور لبنان خواست که نشست فوق العاده‌ای درباره بررسی موضوع ترتیب دهد.
وی همچنین در تماس با فیصل کرامی گفت: حمله به وزیر کرامی در واقع هدف قرار دادن ثبات و امنیت طرابلس و تلاش برای شعله‌ور کردن فتنه داخلی در این شهر است.
در این میان شبکه تلویزیونی المنار لبنان در گزارشی اعلام کرد که عمر کرامی نخست وزیر پیشین لبنان و پدر فیصل کرامی اعلام کرد امروز کنفرانسی مطبوعاتی درباره حمله تروریستی به کاروان حامل خودروی فرزندش برگزار می‌کند.
از جانب دیگر بسیاری از شخصیت‌های سیاسی با حضور در منزل عمر کرامی با خانواده کرامی ابراز همدردی کرده و حمله تروریستی به فرزند وی را محکوم نمودند.
 

پربیننده ترین خبرها