فراخوان نیروهای احتیاط ارتش اشغالگر از انگلیس

فراخوان نیروهای احتیاط ارتش اشغالگر از انگلیس
شنبه 30 دی 1391 - 12:57

یک روزنامه یهودی چاپ لندن نوشت: "اسرائیل"، طرحی را تدوین کرده است که براساس آن در صورت وقوع جنگ علیه آن رژیم، نیروهای ذخیره اش را که برخی از آنها در انگلستان اقامت دارند، به سرزمین های اشغالی فراخواهد خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، روزنامه انگلیسی "جویش کرونیکل"  دیروز (جمعه) نوشت: چندین هزار نفر از نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در انگلیس زندگی می کنند و قرار است در صورت نظام در چارچوب طرح مشترک وزارت جنگ و شرکت هواپیمایی آن رژیم (العال)، به سرزمین های اشغالی منتقل شوند.
این روزنامه افزود: شمار رسمی صهیونیست های مقیم انگلیس و نیروهای ذخیره این رژیم در آن کشور اعلام نشده است. اما براساس برآوردها شمار صهیونیست های مقیم انگلیس، بیش از 50 هزار نفر برآورد شده است که چند هزار نفر از آنها، نیروهای ذخیره ارتش رژیم اشغالگر قدس هستند.
یادآور می شود همه صهیونیست های ساکن در سرزمین های اشغالی علاوه  بر دوره خدمت زیر پرچم، چندین سال به عنوان سرباز ذخیره باید در پست های نگهبانی و سایر بخش های ارتش و نیروهای نظامی این رژیم فعالیت کنند. افزون بر این برخی از آنها که به عنوان نیروی ذخیره ارتش به شمار می آیند باید تا پایان عمر در حالت آماده باش قرار داشته باشند و هر زمان که از سوی فرماندهان ارتش فراخوانده شوند در پادگان ها حضور یابند.
افزون بر این، رژیم اشغالگر قدس با هدف سرکوب ساکنان اصلی سرزمین فلسطین، اقدام به مسلح کردن شهرک نشینان افراطی نموده است و آنها نیز هر از گاهی به علت سرخوردگی از وعده های دروغین آژانس های مهاجرت یهودیان برای ترک سرزمین های اصلی خود، نسبت به تخریب اراضی، اشغال منازل، کشتار فلسطینیان و ... اقدام می نمایند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها