اسقف اعظم مارونی ها: به جنگ سوریه پایان دهید!

اسقف اعظم مارونی ها: به جنگ سوریه پایان دهید!
شنبه 30 دی 1391 - 21:04

"بشاره پطرس الراعی" اسقف اعظم مسیحیان مارونی لبنان، کشورهایی را که با ارسال اموال، سلاح، مهمات و افراد به سوریه، اقدام به جنگ افروزی در آن کشور می کنند، به توقف حمایت از تروریست ها فرا خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، مار بشاره پطرس الراعی در مراسم افتتاح موزه میراث لبنان در دبیرخانه مرکزی مدارس کاتولیک لبنان، از جامعه جهانی خواست به وظایف خود در زمینه پایان دادن به جنگ کنونی، تحقق صلح در جهان و دفاع از کشورها و شهروندان عمل نماید.
اسقف اعظم مارونی های لبنان با اشاره به این که هیچ کس حق کشتن انسان های دیگر را ندارد، خواستار پایان دادن به "تخریب منازل شهروندان بر سر آنها، کشتار افراد بی گناه و تخریب تمدن ها" شد.
الراعی در ادامه نسبت به سوء استفاده عده ای از موضوع آوارگان سوری در لبنان، گفت: پذیرفتن آوارگان سوری، یک وظیفه انسانی است که با رضایت کامل و حس همدردی آن را به انجام می رسانیم. ولی از دولت می خواهیم تا افرادی را که وارد کشور می شوند و چگونگی ورود آنها را ثبت کند تا به علت بی نظمی موجود، خدمات انسانی ارائه شده به آنها به مشکلی برای لبنان تبدیل نشود. موضوع اصلی، کاملا انسانی و کمک به آوارگان است. اما ارسال کمک مالی به طرف های درگیر در این جنگ مردود است و باید هر چه سریع تر به این جنگ پایان داده شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها