تحلیلگر لبنانی:

سوریه توطئه دشمنان را خنثی کرده است

سوریه توطئه دشمنان را خنثی کرده است
شنبه 7 بهمن 1391 - 19:57

العالم، بیروت - تحلیلگر سیاسی لبنانی گفت: سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان حکایت از این دارد که سوریه، توطئۀ همه جانبۀ دشمنان را خنثی کرده است.

"حسين رمال" در گفتگو با شبکه خبری العالم، سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان درباره سوریه و محور مقاومت در منطقه را حساب شده و منطقی ارزیابی کرد و گفت: همه می دانند که دبیرکل حزب الله تنها زمانی در رسانه ها ظاهر می شود که بخواهد اخبار و اطلاعات مهمی از عمق مقاومت کشورهای منطقه در مقابله با صهیونیست ها ارائه کند، بنابراین تمام سخنان وی حکایت از این دارد که رهبری سیاسی و نظامی سوریه در دو سال اخیر، در مقابل موج توطئه های خارجی، سدّی از مقاومت تشکیل داده است.
رمال، در ادامه توطئه عربی – غربی علیه سوریه را از پیش طراحی شده دانست و تاکید کرد: رهبری سیاسی و نظامی سوریه با وجود نفوذ دشمنان در داخل این کشور، توانست با حمایت مردمی و برخوردی عقلانی، این توطئه ها را خنثی سازد.
تحلیلگر سیاسی لبنانی، خاطرنشان کرد که روند رویدادهای سوریه، جهان عرب و غرب را به این باور رسانده است که باید از این ماجراجویی بی نتیجه عقب نشینی کنند.
رمال افزود: دولت های عربی و غربی از ادامه بحران سوریه بیمناک شده اند و به این نتیجه رسیده اند که ملت، ارتش و دولت سوریه به زودی بر گروه های مسلح که سلاح و جنگ را به گفت وگو ترجیح داده اند، غلبه خواهند کرد.
10:44.26

 
 
 

پربیننده ترین خبرها