تأکید حزب الله بر نقش جهاد در وحدت امت اسلامی

تأکید حزب الله بر نقش جهاد در وحدت امت اسلامی
يکشنبه 8 بهمن 1391 - 21:32

عضو شوراي مركزي حزب الله لبنان تأکید کرد: رژيم صهيونيستي، تهديدي اساسي براي امت اسلامي است، لذا بايد حس جهاد را در ميان مسلمانان برانگيخت تا نوعي وحدت ميان ملتها براي مقابله با دشمنان امت اسلامي ايجاد شود.

"شيخ حسن بغدادي" روز يكشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، با اشاره به بحران سوريه بر اهمیت وحدت مسلمانان تاكيد کرد و گفت: تنها راه حل بحران سوريه، گفت وگوي سياسي است.
وي كه براي شركت در بيست و ششمين كنفرانس بين المللي وحدت اسلامي در تهران به سر مي برد، بر ضرورت فعال سازي نقش تقريب ميان مذاهب اسلامي و وحدت صفوف مسلمانان؛ با توجه به شرايط فعلي كشورهاي اسلامي و مداخله بيگانگان در منطقه خاورميانه به منظور ايجاد فتنه طايفه اي، تاكيد كرد.
عضو شوراي مركزي حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: بيست و ششمين كنفرانس وحدت اسلامي در تهران با توجه به چند دستگي شديد در ميان امت اسلامي و اوضاع نامناسب منطقه؛ بسیار حايز اهميت است.
بغدادي نقش مجمع تقريب مذاهب را در ايجاد وحدت اسلامي و دوري از طايفه گري ستود، و بر ضرورت يافتن راهكاري براي مقابله با توطئه هاي دشمنان و زمينه سازي براي گفت وگو و دستيابي به وحدت تاكيد كرد.
بيست و ششمين كنفرانس بين المللي وحدت اسلامي امروز يكشنبه (8 بهمن) با حضور هزار و 300  تن از شخصيت هاي بين المللي از ايران و 102 كشور جهان در سالن اجلاس سران تهران آغاز به كار كرد.
اين كنفرانس با شعار "پيامبر اكرم (ص) نماد هويت امت واحده اسلامي"به مدت 2 روز برگزار خواهد شد.
Mal-27-16:35
 
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها