زورگيري تروريست هاي سوري به اسم "بيت المال"

زورگيري تروريست هاي سوري به اسم
سه شنبه 10 بهمن 1391 - 19:07

العالم - تروریست های گروه النصره وابسته به القاعده در شهر ادلب سوریه مرکزی به نام "بیت المال" تاسیس کرده و به زور از مردم مالیات می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شاخه ای از تروریست های جبهه النصره در سوریه پس از نفوذ به منطقه سراقب در حومه ادلب، از شهروندان این منطقه به زور مالیات می گیرند.
همچنین تروریست ها بلافاصله قوانینی را صادر کرده و به اتهام عدم رعایت قوانین، 157 نفر را در مدت کوتاهی بازداشت و در یکی از ساختمان های دولتی حبس کردند.
به نوشتۀ سایت روزنامۀ الاخبار لبنان، ساکنان منطقه می گویند: تروریست های النصره بلافاصله پس از ورود به منطقه سراقب، ابتدا این ساختمان را تغییر کاربری داده و به شکل زندان در آورده اند. آنها سپس با اخراج تمام خبرنگاران از این شهر، مردان را به پوشیدن لباس های یکسره سفید بلند و زنان را نیز به پوشیدن لباس های بلند سیاه وادار کرده اند.
النصره همچنین مرکزی را به عنوان"بیت المال" تاسیس کرده و به شهروندان دستور داده اند تا بهای برق و آب مصرفی را به این مرکز پرداخت کنند (!)
تروریست ها برای زهر چشم گرفتن از مردم، بلافاصله چند خانه و مغازه را به دلیل پرداخت نکردن مالیات و بهای آب و برق به آتش کشیده و آنها را طرفدار بشار اسد معرفی کرده اند.
اعضای النصره همچنین کنترل توزیع نان و سوخت و دیگر کالاهای اساسی را به عهده گرفته و مانع خروج مردم از منطقه می شود. این افراد، کسانی را که از این قوانین عجیب و غریب نافرمانی کنند، به اتهام "سرپیچی از قوانین خدا" بازداشت می کنند.
تروریست های افراط گرای سلفی (وهابی) در سوریه ادعا می کنند که هدفشان اجرای قوانین الهی است، اما علاوه بر قتل و کشتار و تخریب، بارها رسوایی های اخلاقی و رفتارهایی همچون سرقت اموال عمومی و شخصی مردم سوریه توسط این افراد، گزارش شده است.
 
 
 
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها