فعال فلسطینی: شهرک سازی با حمایت غرب ادامه دارد

فعال فلسطینی: شهرک سازی با حمایت غرب ادامه دارد
پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 - 23:29

رام الله / العالم - فعال فلسطینی، دلیل ادامه شهرک سازی در اراضی اشغالی را حمایت غرب و به ویژه آمریکا از رژیم صهیونیستی دانست.

"صلاح الخواجه" هماهنگ کننده مبارزات مردمی برای مقاومت در برابر دیوار حائل و شهرک سازی، روز پنج شنبه به شبکه العالم گفت: باید در برابر رژیم صهیونیستی ایستاد و مواضع بین المللی را به چالش کشید، چرا که این مواضع در شدیدترین حالت خود به حد توبیخ و محکومیت رژیم صهیونیستی می رسد؛ درحالیکه باید در این زمینه گامهای عملی برداشت.
کمیته حقیقت یاب شورای حقوق بشر وابسته به سازمان ملل متحد از رژيم صهيونيستي درخواست کرده است شهرك سازي را بدون هيچ قيد و شرطي متوقف، و شهرك ها را تخليه كند.
الخواجه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی بدون هیچ مانعی هر روز با ساخت شهرک های جدید و اخراج فلسطيني ها از خانه و سرزمين خود، ما را غافلگير و بهت زده مي كند؛ زیرا این رژیم از حمايت غرب و به ویژه امريكا برخوردار است.
الخواجه درخواست سازمان ملل براي توقف شهركسازي را اقدامی دیرهنگام  و تکراری از سوي نهادهاي بين المللي دانست؛ و گفت: باید گام هاي روشني در جهت تحريم این رژیم به دليل شهركسازي در كرانه باختري برداشته شود، چرا كه به موجب توافقنامه ژنو رژيم اشغالگر حق نقض حقوق شهروندان را ندارد.
وي تـأکید کرد: سازمان ملل و شوراي حقوق بشر باید از زیر سلطه رژیم صهیونیستی خارج شود، و این رژیم نژادپرست نبايد فراتر از قوانین بین المللی باشد.
16:38
 

پربیننده ترین خبرها