فعال سیاسی بحرینی:

تحرکات مردمی در بحرین جدی تر می شود

تحرکات مردمی در بحرین جدی تر می شود
جمعه 13 بهمن 1391 - 20:40

منامة(العالم)- فعال سیاسی بحرینی با بیان این که بحرین در دومین سالگرد انقلاب، شاهد تشدید تحرکات مردمی است، گفت: رژیم آل خلیفه با تظاهر به آمادگی برای گفت وگو، در صدد بهبود چهره خود نزد افکار عمومی است.

"مهدی بحرانی" روز جمعه در گفت وگو با شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد: تحصن گسترده مردمی در روز پنج شنبه در منطقه "باربار" که 4 ساعت ادامه داشت بیانگر آن است که با توجه به فرا رسیدن دومین سالگرد انقلاب بحرین، تحرکات مردمی در حال گسترش جدی است.
وی افزود: یکی از فعالیت های تاثیرگذار ائتلاف 14 فوریه، طرح شعار"همگی خواهیم آمد" به مناسبت دومین سالگرد انقلاب مردمی است که در تحصن اخیر باربار نیز از آن استفاده شد.
بحرانی، راهپیمایی مسالمت آمیز اخیر شهرک "الدیه" را نیز دلیل آمادگی کامل مردم بحرین برای مشارکت در تحصن سراسری دومین سالگرد انقلاب 14 فوریه بحرین دانست.
وی تاکید کرد: دیگر امیدی به اصلاح رفتار و سیاست های رژیم آل خلیفه نیست زیرا این رژیم درحالی از گفت وگو با انقلابیون بحرین سخن به میان می آورد که همچنان با توسل به سلاح های مختلف و گازهای سمی خفه کننده، آنها را سرکوب می کند.
این فعال سیاسی بحرینی، تصریح کرد: رژیم آل خلیفه در حال حاضر با طرح مسئله گفت وگو می خواهد چهره مخدوش خود را نزد افکار عمومی جهان بهبود ببخشد و این درحالی است که کشتار و سرکوب انقلابیون همچنان از سوی رژیم آل خلیفه ادامه  دارد.
بحرانی همچنین با اشاره به برکناری 7 پزشک و پرستار شیعه که دیروز (پنج شنبه) به علت مداوای مجروحان انقلابی از کار برکنار شدند، گفت: این سیاست رژیم آل خلیفه در حقیقت ادامه سیاست سرکوب فرقه گرایانه این رژیم علیه ملت بحرین است.
تحرک انقلابی مردم بحرین در حال ورود به سومین سال خود است و رژیم حاکم
MKH-1-14:57
 
 
 
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها