ولخرجی شاهزاده سعودی در سواحل فلوریدا

ولخرجی شاهزاده سعودی در سواحل فلوریدا
دوشنبه 16 بهمن 1391 - 12:56

شاهزاده سعودی که برای رفتن به فرانسه و کالیفورنیا میلیونها دلار هزینه کرده بود، با لغو سفر خود راهی سواحل میامی در فلوریدا شد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، فعال عربستانی که به دلیل انتشار مسائلی دقیق از پشت پرده خاندان حاکم و شاهزادگان سعودی از طریق "تویتر" با نام مستعار "مجتهد" شهرتی را برای خود در این کشور کسب کرده، در جدیدترین افشاگری های خود گفته است: "عبدالعزیز بن فهد" با وجود صرف میلیونها دلار برای سفر به کالفورنیا و فرانسه، برنامه های خود را لغو کرده و به سواحل میامی در فلوریدا رفت.
مجتهد تأکید کرد: عبدالعزیز دوشنبه گذشته با 350 همراه به سواحل میامی رسید و یک سوم اتاقهای دو هتل "الرتز" و "ماریوت" را با رقم های نجومی رزرو کرد.
وی ادامه داد: در این سفر 4 هواپیما همراهان این شاهزاده را منتقل کردند، و کادر پرواز که 60 نفر هستند برای آنکه به صورت 24 ساعته جهت پرواز آمادگی داشته باشند، این شاهزاده را همراهی می کنند. تمامی هزینه اقامت و تفریح کادر پرواز نیز برعهده شاهزاده است.
مجتهد خاطرنشان کرد: عبدالعزیز در کاخی مجلل که از گرانترین ساختمانهای میامی به شمار می آید اقامت گزیده است. مبلغ اجاره این کاخ روزانه 300 هزار دلار (بیش از یک میلیون ریال) است.
مجتهد اظهار داشت: مسأله قابل توجه اینجا است که عبدالعزیز این کاخ را به دلیل مجلل بودن آن برنگزیده؛ بلکه انتخاب این کاخ فقط به این دلیل است که بگوید در آمریکا در منزل فلان بازیکن مشهور بیس بال اقامت داشت!!.
مجتهد گفت: عبدالعزیز هنوز ادعا می کند برای درمان ناراحتی که در کمرش احساس می کند به آمریکا رفته، درحالیکه دیده شده که او در حال "جت اسکی" است .. ورزشی که برای افراد دارای ناراحتی از ناحیه کمر، غیر ممکن است.
مجتهد اظهار داشت: هزینه سفر این شاهزاده به آمریکا به اینجا ختم نمی شود؛ بلکه 50 همراه دیگر به همراه خانواده خود در یکی از مجلل ترین هتل های نیویورک اسکان داده شده اند. که البته نگهبانان، رانندگان و کارمندان همراه آنها نیز در همان جا باید ساکن شوند.

پربیننده ترین خبرها