آماده باش رژیم اسرائیل برای حمله به لبنان

آماده باش رژیم اسرائیل برای حمله به لبنان
سه شنبه 17 بهمن 1391 - 13:03

منابع امنیتی اسرائیل از آماده شدن این رژیم برای درگیری احتمالی با لبنان خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع امنیتی در سرزمین های اشغالی فلسطین ادعا کردند که حزب الله سعی دارد اسرائیل را درگیر جنگ کند تا افکار عمومی را از تحولات سوریه منحرف کند.
به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، این منابع خاطر نشان کردند که حزب الله نمی تواند تلاش برای توسعه تسلیحات خود و انتقال تجهیزات جنگی به اراضی لبنان را از دید اسرائیل پنهان نگه دارد، زیرا اسرائیل اقدامات حزب الله و ایران را به دقت زیر نظر دارد.
منابع امنیتی که با رادیو رژیم اسرائیل صحبت می کردند، همچنین احتمال دادند که منطقه در آستانه جنگی فراگیر باشد که نقشه خاورمیانه را تغییر خواهد داد. در حال حاضر آخرین تلاش ها برای جلوگیری از وقوع چنین جنگی در جریان است.
این منابع پیش بینی کردند در این جنگ که با حزب الله و سوریه و ایران خواهد بود، انتظار می رود کشورهای بهار عربی و ترکیه به سبب مشکلات داخلی و علاقمندی به سرنگونی نظام سوری، بی طرف باشند.
رسانه های لبنانی صبح امروز از حمله هوایی احتمالی اسرائیل به منطقه صور خبر داده بودند اما ساعتی بعد خبر خود را اصلاح کرده، آن را ناشی از حادثه ای محلی که ارتباطی به اسرائیل ندارد، اعلام کردند.
رژیم صهیونیستی چندی پیش به یک مرکز پژوهشی در سوریه حمله کرد و لبنانی ها بیم آن دارند که پیامدهای این حمله، به لبنان کشیده شود.
در این میان رژیم صهونیستی می گوید که از نظر اسرائیل، هرگونه تلاش حزب الله برای انتقال سلاحی که معادله قوای منطقه را تغییر دهد، خط قرمز به شمار می رود و اسرائیل در قبال آن سکوت نخواهد کرد. این ادعا در حالی صورت می گیرد که حزب الله به بیش از 70هزار موشک مختلف مجهز شده و سیدحسن نصرالله وعده داده که در هر جنگی در آینده بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی - 450 کیلومتری لبنان- را هدف قرار خواهد.
این مساله خود نشان می دهد که صهیونیست ها در مورد توان نظارتی خود تنها بلوف می زنند و به نظر می رسد موشک های بزرگ مقاومت وارد لبنان شده اما آنها موفق به رهگیری آن نشده و یا در صورت رهگیری هم جرات حمله به آن را نداشته اند.
آنچه در حال حاضر صهیونیست ها را جری کرده، اوضاع سوریه است که البته طی روزهای آینده باید منتظر خبرهایی از پاسخ محکم سوریه به این تجاوز بزدلانه بود.
26
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها