هشدار وكلاي مصری در باره تحركات بازماندگان مبارك

هشدار وكلاي مصری در باره تحركات بازماندگان مبارك
چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 11:47

نايب رئيس اتحاديه وكلاي مصردر خصوص تلاش بازماندان رژيم سرنگون شده مبارك و ضد انقلاب ها براي برهم زدن اوضاع اين كشور هشدار داد.

"محمد الدماطي" روز چهارشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم، مخالفان را به ناپختگي سياسي متهم كرد و از آنان خواست به جاي دامن زدن به اختلافات، اعتراض و تحريك مردم عليه نظام ، راهكار براي حل مشكلات مصر ارائه دهند.
اين عضو اتحاديه وكلاي مصر افزود: نبايد از تلاش بازماندگان رژيم سرنگون شده حسني مبارك و ضد انقلاب ها براي برهم زدن ثبات كشور و ايجاد اغتشاش غافل ماند.
به گفته محمد الدماطي بسياري از كساني كه اكنون مخالف دولت شده اند و از خيانت به وطن سخن مي گويند ، در انتخابات رياست جمهوري از "محمد مرسي"رئيس جمهور مصر عليه "احمد شفيق" نامزد شكست خورده انتخابات و آخرین نخست وزیر مبارک، حمايت كردند.
وي با اشاره به برخي از اشتباهات گروه اخوان المسلمين مصر خاطرنشان کرد: اين اشتباهات در حدي نيست كه آن را جرم و جنايت خواند؛ مهمترين اشتباه اين گروه بيانيه قانون اساسي بوده است كه در نوامبر گذشته از سوي محمد مرسي صادر و باعث ناآرامي در مصر شد.
عضو اتحاديه وكلاي مصر با انتقاد از اين كه برخي محمد مرسي را مسئول كشتار انقلابيون طي حكومت شوراي نظامي مصر مي دانند، اظهار داشت: مرسي  دستور داده است تا كميته حقيقت ياب در اين خصوص تشكيل شود.
الدماطي با اشاره به حمله برخي از معترضان و گروه هاي سياسي به تاسيسات عمومي و خصوصي، اين گونه اقدام ها را دال بر ناپختگي سياسي دانست و گفت: عملكرد امروز مخالفان عملكردي نيست كه انقلابيون انتظار آن را دارند .
عضو اتحاديه وكلاي سراسري  مصر همچنين مخالفان را به تلاش براي برگزاري انتخابات زود هنگام متهم كرد و از اين گروهها خواست به اخوان المسلمين 4 سال فرصت دهند و پس از چهار سال بار ديگر به پاي صندوق هاي راي بروند .
به گفته محمد الدماطي نظام حاكم با مشكلات بسياري مواجه است و براي تحقق وعده هايي كه داده ، نيازمند زمان است.
MKH-5-18:08
 

پربیننده ترین خبرها