استفاده ابزاری آل خلیفه از "گفتگو"

استفاده ابزاری آل خلیفه از
چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 21:20

منامه، العالم – عضو جمعیت اسلامی "وفاق ملی" بحرین گفت: رژیم آل خلیفه، گفت و گو را بهانه کرده است تا به قیام و خیزش مردمی پایان دهد.

"صادق ربیع" روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه العالم، دعوت آل خلیفه برای گفت وگو را بی اهمیت توصیف کرد و اظهار داشت: این گام از سوی هر گروه سیاسی می تواند اتخاذ شود، اما مسئله مهم آن است که نتایج گفت وگو به همه پرسی گذاشته شود.
وی افزود: گفت وگوی ارزشمند آن است که برای رسیدن به راه حل مناسب برای برون رفت از بحران صورت بگیرد؛ اما واقعیت این است که رژیم بحرین از روز اول به گفت وگو به عنوان راهکاری مؤثر نگاه نکرده است، بلکه از آن به عنوان ابزاری برای پایان دادن به تحرکات انقلابیون استفاده می کند.
ربیع، با ابراز تأسف از استفادۀ رژیم بحرین از مفهوم مهمی چون گفت وگو برای فریب افکار عمومی و مانور سیاسی، تاکید کرد: این نیرنگ و مانور تبلیغاتی نیز مانند دیگر سیاست های خصمانه رژیم، محکوم به شکست است.
وی تصریح کرد که ملت بحرین به سطح بالایی از آگاهی رسیده است و هرگز فریب این سیاست ها را - که تنها کاربرد رسانه ای دارد - نخواهد خورد. و با توجه به اوج گیری انقلاب مردمی، این سیاست نیز نمی تواند رژیم ال خلیفه را نجات دهد.
عضو جمعیت اسلامی "وفاق ملی" بحرین، با اشاره به ادامه سیاست بازداشت و یورش به منازل شهروندان بحرینی همزمان با دعوت انقلابیون به گفت وگو، اظهار داشت: می توانیم بگوییم که گفت وگو به بخشی از سیاست سرکوب و سلاحی در دست رژیم تبدیل شده است.
tt-6-13:49  
 
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها