محکومیت ورود عضو کنست صهیونیست به قدس شریف

محکومیت ورود عضو کنست صهیونیست به قدس شریف
پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 - 08:19

العالم - مدیر مسجد الاقصی ورود "موشیه فیگلین" عضو کنست صهیونیستی به محوطه های این مسجد مبارک تحت حراست شدید نظامیان و عناصر پلیس رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد .

به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی شبکه العالم " ناجح بکرات" خاطر نشان کرد : ساکنان قدس به دور از هرگونه حمایت عربی و اسلامی، همچنان به دفاع از مسجد مبارک الاقصی ادامه می دهند
وی گفت : جنایت های مداوم رژیم صهیونیستی علیه مسجد مبارک الاقصی و اجرای اقداماتی عملی برای توقف بی حرمتی صهیونیست ها به مقدسات اسلامی، باید در راس برنامه های و فعالیت های اجلاس سران کشورهای سازمان همکاری اسلامی در قاهره قرار داشته باشد.
شیخ بکرات در گفت و گو با مرکز اطلاع رسانی فلسطین از اتحادیه عرب خواست مواضعی قاطع و سازنده را به منظور حمایت از مسجد مبارک الاقصی و صیانت از هویت عربی قدس و حمایت از ساکنان این شهر مقدس با تمامی وسایل و ابزارهای ممکن اتخاذ نماید، زیرا آنان هم اکنون تنها مدافعان و حارسان مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی در شهر قدس اشغالی هستند.
وی اشاره کرد که تکبیرها و فریادهای اعتراض علم آموزان و دانش آموزان حاضر در مسجد الاقصی به هنگام ورود فیگلین به این مکان مبارک، به صهیونیست های جنایتکار نشان داد که ساکنان دلاور قدس در مقابل اقدامات و جنایت های مداوم آنان علیه این مسجد مبارک و هتک حرمت آن و تغییر و تحریف آثار و نشانه ها و هویت اسلامی و عربی آن ساکت نخواهند نشست.
مدیر مسجد الاقصی شامگاه روز سه شنبه در جریان مشارکت در همایشی با عنوان " مسجد الاقصی مال ماست و اجازه ساخت معبد یهودی را نمی دهیم، مصر را می سازیم و قدس را آزاد می کنیم" در مقر اتحادیه پزشکان عرب ضمن اشاره به اینکه قبه الصخره زندگی را بر یهودیان تنگ خواهد کرد، خواستار تحرک همگان به منظور توقف طرح های یهودی سازی صهیونیست ها در قدس اشغالی شد.
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها