اسماعیل کوثری : آمریکا رفتار خود را تغییر دهد

اسماعیل کوثری : آمریکا رفتار خود را تغییر دهد
پنج‌شنبه 19 بهمن 1391 - 22:14

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کرد : اگر آمریکا درباره موضوع مذاکره با ایران صادق است، باید رفتار خود را تغییر دهد.

"اسماعیل کوثری" روز پنجشنبه در مصاحبه با شبکه العالم گفت: آمریکا از یک طرف با تهدید ایران تحریم هایش را تشدید می کند، و از طرف دیگر خواستار مذاکره می شود؛ ولی آمریکا باید بداند که اگر همچنان از موضع قدرت و سلطه حرف بزند ، بی شک به نتیجه ای نخواهد رسید و چیزی به جز ناامیدی نصیبش نخواهد شد .
کوثری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امروز به صورت شفاف و واضح جواب آمریکا را دادند و فرمودند که آمریکا در خاورمیانه ، شمال آفریقا و شرق آسیا دچار مشکل و بحران شده و سیاست های خارجی اش با شکست مواجه شده و ملل منطقه و جهان امروز هیچ اهمیتی به دعوت های آمریکا نمی دهند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران اظهار داشت:آمریکا سال 1979 پس از شکست مفتضحانه عملیات نظامی اش در صحرای طبس و ناکامی توطئه اش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی نوپای ایران، روابطش را قطع کرد . 
کوثری خاطرنشان کرد: اگر آمریکا حسن نیت خود را ثابت کند و رفتارش را تغییر دهد، برگزاری مذاکرات میان ایران و آمریکا ممکن خواهد بود  . 
کوثری افزود : رهبر معظم انقلاب این مساله را به خوبی تشریح کردند تا آمریکایی ها تصور نکنند که با دعوت به مذاکره می توانند ملت ایران را فریب دهند؛ ملتی که طی این سال ها توطئه ها ، فریبکاری ها و سلطه طلبی های آمریکا را تجربه کرده؛ لذا ما از دعوت آمریکا به مذاکره مشعوف نشده ایم، و خواهان تغییر رفتار آمریکا هستیم .
A.D-07-14:38

 
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها