موشک باران اردوگاه منافقین در عراق

شنبه 21 بهمن 1391 - 09:49

اصابت ده ها موشک به محل نگهداری عناصر گروهک تروریستی منافقین نزدیک پایتخت عراق 6 کشته بر جا گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، صبح امروز (شنبه) ده ها موشک به اردوگاه نگهداری عناصر گروهک تروریستی منافقین اصابت کرد. خبرها حاکی است در این حمله 6 نفر کشته شده اند.
تلویزیون وابسته به منافقین با اعلام اصابت 35 موشک به این اردوگاه، از کشته شدن 6 نفر و مجروح شدن 50 تن دیگر در این حمله موشکی خبر داد.
از سوی دیگر گروهک تروریستی منافقین در بیانیه ای مدعی کشته شدن 5 تن از عناصر خود و مجروح شدن 40 تن دیگر در این ماجرا شده است.
با این حال مسئولان عراقی اعلام کرده‌اند که در جریان این حمله فقط یک نفر کشته شده است.
این اردوگاه نزدیک فرودگاه بین المللی بغداد قرار دارد.
دولت عراق برای اخراج نهایی عناصر گروهک تروریستی منافقین از خاک این کشور، سال گذشته میلادی آنها را طی چند مرحله به اردوگاه "کروپر" نزدیک به فرودگاه بین المللی بغداد منتقل کرد.
مردم عراق پس از سرنگونی رژیم صدام معدوم، همواره خواستار اخراج همه عناصر این گروهک و محاکمه سران جنایتکار آن شده اند.
عناصر این گروهک تروریستی در دوران حزب منحل بعث، در سرکوب مردم عراق به ویژه جنایت "الانفال" ضد کردهای عراق و سرکوب انتفاضه "شعبانیه" در سال 1991، نقش بسیار عمده ای ایفا کردند.
با وجود تلاشهای پیگیر دولت عراق برای اخراج همه عناصر این گروهک تروریستی و محاکمه افرادی که در جنایت علیه مردم عراق دست داشته اند؛ حمایتهای آمریکا از این گروهک مانع از تحقق مطالبات مردم عراق در این زمینه شده است.
درحالیکه این گروهک به صورت آشکار جنایتهای تروریستی بسیاری را علیه مردم عراق و ایران انجام داده است؛ آمریکا سال گذشته میلادی نام این گروهک را از فهرست سازمانهای تروریستی خود حذف کرد. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها