جمعیت دموکراتیک بحرین گفتگو با رژیم را رد کرد

جمعیت دموکراتیک بحرین گفتگو با رژیم را رد کرد
يکشنبه 22 بهمن 1391 - 20:33

العالم - جمعیت ملی دمکراتیک بحرین با صدور بیانیه ای مذاکرات پیشنهادی رژیم آل خلیفه را تحریم کرد و گفت: چنین مذاکراتی نفعی برای مردم ندارد.

"حسن المرزوق" معاون دبیرکل جمعیت ملی دمکراتیک بحرین در مصاحبه با شبکه خبری العالم، گفت: رژیم آل خلیفه مخالفان را به مذاکره فرامی خواند و در عین حال به کشتار، سرکوب و شکنجه مردم ادامه می دهد و رهبران آنها را در زندان به گروگان گرفته است.
وی رژیم حاکم بحرین را وابسته به آمریکا و عربستان و دشمن دمکراسی و آزادی توصیف کرد و گفت : آیا رژیم آل خلیفه می خواهد با قتل، سرکوب، شکنجه و زندانی کردن مخالفان زمینه مذاکرات ملی را فراهم کند؟
وی افزود: مردم بحرین به تنهائی مقابل رژیم آل خلیفه و متحدانش خصوصاً آمریکا ایستاده اند؛ آمریکا از هر جنایت آل خلیفه حمایت می کند و تنها ناظر بر نقض حقوق مردم بحرین است. 
المرزوق همچنین عربستان را به حمایت از آل خلیفه متهم کرد و گفت: عربستان اموال، جنگ افزارها و نیروهای نظامی خود را در اختیار رژیم آل خلیفه می گذارد تا دمکراسی در بحرین تحقق نیابد و رسانه های عربی و غربی نیز در قبال رنج های مردم بحرین سکوت کرده اند، اما مردم بحرین پیروز نهائی این میدان خواهد بود.
معاون دبیرکل جمعیت ملی دمکراتیک بحرین گفت: مخالفان بحرین با رژیمی که رهبران مردمی را زندانی کرده است، مذاکره نخواهند کرد.
10-13:40
 
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها