عسکراولادی:

آمریکا در قبال ایران صادقانه رفتار نمی کند

آمریکا در قبال ایران صادقانه رفتار نمی کند
يکشنبه 22 بهمن 1391 - 21:54

العالم - دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت : آمریکا در قبال انقلاب اسلامی و ملت ایران صادق نیست و اگر به دنبال رابطه با کشورمان است باید رفتار خود را تغییر دهد.

حبیب الله عسکر اولادی روز یکشنبه در گفت و گو با شبکه خبری العالم در برنامه " من طهران " با اشاره به اینکه واشنگتن برای برقراری رابطه با ایران باید صادقانه رفتار کند ، افزود: جای تعجب است که آمریکا از یک طرف خواهان برقراری روابط است و از طرف دیگر تحریم ها و فشارها را تشدید می کند.
وی گفت : غرب نمی تواند از یک طرف تقاضای رابطه کند و از سوی دیگر تحریم ها و فشار ها را افزایش دهد ، دولت جدید اوباما حرف های تازه ای در ارتباط با ایران نزده و همان حرف های سابق را تکرار می کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در باره سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقویت حمایت مردم از انقلاب گفت : حرکت خودجوش مردم ایران در روز نهم دی ماه ثابت کرد که هیچ کسی نمی تواند میان نظام و رهبری و دولت جدائی ایجاد کند.
وی اظهار کرد: تجربه های مسلمانان صدر اسلام برای ما پشتوانه است و آنچه که الان با آن مواجه هستیم ، در مقایسه با مصائبی که بر سر مسلمانان صدر اسلام آمد، ناچیزاست. دشمنان باید بدانند که محاصره اقتصادی ، تحریم ها و کارشکنی ها ملت ایران را آبدیده تر می کند .
وی افزود: ملت ایران نوخاسته نیست، ما تجربه های صدر اسلام را در ذخیره تاریخ و جغرافیا و هستی انسانی داریم و برای ملت راه نیاکان اسلام خواهمان در صدر اسلام یک پشتوانه است همانطور که دشمنان قضاوت می کنند هر محاصره اقتصادی ، تحریم و کارشکنی ملت ایران را آبدیده تر می کند زیرا اسلام با مقاومتی سخت موفق شده است.
وی با تاکید براستمرار حمایت مردمی از نظام جمهوری اسلامی ایران ، خاطرنشان کرد : امام خمینی (ره) پیروزی انقلاب را انفجار نور نامیدند و مردم امروز برای ارج نهادن به این انفجار نور ، به صورت خانوادگی پیروزی انقلاب را در خیابان ها جشن گرفتند و ان شاء الله انقلاب به زودی به ظهور منجی بشریت منتهی شود.
عسکر اولادی با اشاره به دخالت های دائمی آمریکا ، اسرائیل و انگلیس در امور داخلی ایران وتلاش آنها برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: ریشه فتنه انتخابات سال 88 ایران در آمریکا و اسرائیل بود. فتنه گر آمریکای خونخوار، انگلیس مکار و اسرائیل غاصب است و عده ای در ایران گرفتار فتنه شدند. دشمن هر گاه در جنگ سخت یا نرم موفق نشود ، به سراغ فتنه می رود و بعد از فتنه به سراغ انحراف می رود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها