درگیری شورشیان سوریه، 13 کشته بر جای گذاشت

درگیری شورشیان سوریه، 13 کشته بر جای گذاشت
سه شنبه 24 بهمن 1391 - 08:47

شورشیان مسلح در سوریه بار دیگر با هم درگیر شدند و این‌بار درگیری آنها در شهر زملکا در حومه دمشق 13 کشته و ده‌ها زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شورشیان ارتش آزاد که این روزها همه لباس نظامی می‌پوشند تا شکل و شمایل خود را به ارتشی منظم در آورند، این‌بار در دام یکدیگر افتادند و در اثر درگیری اشتباهی میان دو گردان از آنها دستکم 13 نفر از طرفین کشته شدند.
سایت خبری عربی پرس در گزارشی به نقل از منابع شورشیان در حومه دمشق تاکید کرد که این اتفاق به دلیل عدم هماهنگی میان گردان‌های مختلف آنها روی داده است و دلیل دیگر این مساله نیز خودخواهی فرماندهان این شورشیان است که در صدد مطرح کردن خود هستند و از این‌رو با فرماندهان دیگر گروه‌ها همراهی نمی‌کنند.
شورشیان مسلح اسامی برخی از افراد کشته شده در این درگیری را منتشر کرده‌اند که شامل: أنس العلا، سمير قنبس، شادي الدباس، محمود المملوك، ياسر التركمان، أبو مصعب العربيني، خالد الغوش می‌شود.
به نظر می‌رسد این مساله تاثیر بدی بر روحیه شورشیان داشته است، چرا که گفته می‌شود افراد یاد شده در این فهرست برخی از افراد زبده شورشیان بوده‌اند که مرگ آنها می‌تواند در جنگ با ارتش سوریه باعث نابودی آنها شود.

پربیننده ترین خبرها