حمله نيروهاي آل خليفه به تظاهرات جزيره ستره

حمله نيروهاي آل خليفه به تظاهرات جزيره ستره
پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 - 17:06

العالم - نيروهاي رژيم آل خليفه روز پنجشنبه به مردم بحرين در مناطق مختلف جزيره " ستره " كه به مناسبت دومين سالروز انقلاب تظاهرات كرده بودند، حمله كردند.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، جمعيت الوفاق اعلام كرد كه رژيم آل خليفه همزمان با دومین سالگرد آغاز انقلاب شمار زيادي زره پوش، كاميون و خودروهاي نظامي با پشتيباني چندين ستون سرباز را در مناطق مختلف جزيره ستره و خيابان هاي عمومي مستقر كرد تا با تظاهرات مسالمت آميز مردم كه به منظور دموكراسي خواهي و آزادي خواهي برگزار مي شود، برخورد كند.
بر پايه اين گزارش، حضور گسترده نيروهاي امنيتي و ضرب و شتم مردم، با بازداشت شهروندان همراه شد و كه دو تن از بازداشت شدگان، نوجواناني 14 ساله به نام هاي " قاسم عباس احمد الجديد " و " حسين علي مكي " بودند.
نيروهاي امنيتي بحريني براي متفرق كردن تظاهر كنندگان در مناطق مختلف جزيره ستره از گازهاي سمي استفاده كرده و سلاح هاي خود را به روي مردم گرفتند و مردم را تهديد به تيراندازي كردند و به ضرب و شتم مردم پرداخته در برخي مناطق با خشونتي وحشيانه با مردم بي دفاع برخورد كردند.
همچنین آخرین گزارش ها از منامه حاکیست که نیروهای رژیم آل خلیفه با گاز اشک آور به تظاهرکنندگانی که قصد داشتند به سمت میدان لؤلؤه حرکت کنند ، حمله کرده و تلاش گسترده ای برای متفرق کردن مردم و پایان دادن به تظاهرات آنان به کار برده اند.
جمعیت الوفاق بحرین نیز امروز اعلام کرد: در شرایطی که رژیم بحرین موضوع گفت و گو با مخالفان را مطرح می کند ، نوجوان14  ساله " حسین الجزیری " با شلیک مستقیم گلوله ساچمه ای مزدوران رژیم آل خلیفه به شهادت رسید. 
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها